Gå til innhold

Nå kan du bruke Googles Stadia helt gratis i to måneder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Les igjennom vilkår for bruk før dere benytter dere av tjenesten.. Det var noe i meg som bare sa nei dette gidder jeg ikke prøve engang når jeg lese de: 

Cx9xz3R.png

Lenke til kommentar
7 hours ago, Omnia vincit amor said:

Les igjennom vilkår for bruk før dere benytter dere av tjenesten.. Det var noe i meg som bare sa nei dette gidder jeg ikke prøve engang når jeg lese de: 

To måneder gratis og så over på abo med kredittkort for å teste noe som har temmelig dårlige odds i utgangspunktet p.g.a latency.

Ergo de fleste tester det litt, glemmer det av, og så blir de vel belastet for et abo de ikke ønsker.

Min tillit til Google er så tynnstrukket at jeg heller ikke blir å teste Stadia, spesielt med disse vilkårene.

Your pricacy is imporant to us, beacuse how else can we sell you.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 timer siden):

Les igjennom vilkår for bruk før dere benytter dere av tjenesten.. Det var noe i meg som bare sa nei dette gidder jeg ikke prøve engang når jeg lese de: 

 

hva er galt med de vilkårene der? Er det noe der som ikke Steam, Origin, Blizzard osv har?

Endret av Merko.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

De fleste formulerer dette slik at de i praksis kan gjøre omentrent hva de vil med dine "private" data som de samler inn. Du må tidvis være advokat på speed for få det med deg på de store EULAene. Alternativet er å bare avstå. I alle fall når det har så lav verdi som dette.

Lenke til kommentar
vidor skrev (1 minutt siden):

De fleste formulerer dette slik at de i praksis kan gjøre omentrent hva de vil med dine "private" data som de samler inn. Du må tidvis være advokat på speed for få det med deg på de store EULAene. Alternativet er å bare avstå. I alle fall når det har så lav verdi som dette.

Den dataen du evt deler med Stadia er bare en brøkdel av hva "de store" selskapene allerede har om deg.

Men for all del, om du er redd for denne type data så bør du nok bare avstå. Dette er jo flisespikkeri i forhold til hva Google, Apple, Facebook, Microsoft osv allerede har av data.

Tipper forumet her har mye mer data enn hva Stadia mottar :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Complexity skrev (3 minutter siden):

Og hva er greia med prisene på spill? Er jo latterlig dyrt!

Kjenner ikke til prisene på spill enda, men dette er jo en relativ ny teknologi hvor man streamer spillene direkte på TV eller PC.

Du trenger en kontroller + Chromecast så har du mange timer med moro. Trenger ikke ut med mange tusen for en konsoll eller PC, så i tilegg ekstra for spill.

Synes det er en fair deal jeg. Men opplevelsen må jo være bra mtp forsinkelse.

Lenke til kommentar

Har stadia selv og er fornøyd, er noen ganger den henger litt etter men har ikke vært plaget av det.

Savner et større utvalg innenfor spill, da det er mye gammetl der. men det kommer nok etterhvert tenker jeg, tar tid å bygge opp et bra bibliotek.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Merko. said:

Kjenner ikke til prisene på spill enda, men dette er jo en relativ ny teknologi hvor man streamer spillene direkte på TV eller PC.

Du trenger en kontroller + Chromecast så har du mange timer med moro. Trenger ikke ut med mange tusen for en konsoll eller PC, så i tilegg ekstra for spill.

Synes det er en fair deal jeg. Men opplevelsen må jo være bra mtp forsinkelse.

Joda man slipper jo å ha en konsoll, så sparer vel litt der. Men var allikevel himla dyrt.

For morroskyld så testa jeg streaming til laptoppen min fra en Xbox og Ps4 og det fungerte utmerket over nettverket.

Man skal vel kunne streame xbox via internett ala stadia og snart, men usikker på prisene der.

Rainway lar deg streame spill fra Windows til alt mulig bare det har Internett, og det er helt gratis.

Funket å streamet Bioshock til skjermen i bilen min tillogmed :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
kim_InnleggNO skrev (21 timer siden):

Man kan kjøpe spill og beholde de selv om man avslutter Stadia etter trial. Betyr det at man kan spille på Stadia etter å ha sagt opp abonnement på Stadia?

Ja men du får ikke gratis spill i månen jeg har selv stadia og de gtatis spille du fikk kan du ikke spille kan bare spille de spill som du har betalt skjøl eller skal betale men vis du vil få gtatis spill kan du abonnerer2

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...