Gå til innhold

PC-Liste for under 20k.


Anbefalte innlegg

Snart er det bursdagen min, jeg får 20k for en bursdags PC. Har fått hjelp av venner med dette og fikk en liste. https://www.komplett.no/wishlist/shared/d88d3766-cd48-4a22-b0f8-089e37796794

Er det noe problem i dette?

Kanskje finnes det bedre forslag? 

Øsnker ikke at den er veldig stort, må være mest stille som mulig. Må klare å dra COD: MW på 144+ 1080p. Har ikke krav på størrelse på lagring, men SSD er must. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, traskas waits for alice said:

 Ville heller kikka på noe sånt som dette for ca 20k.

 

https://www.komplett.no/wishlist/shared/039a28a2-4ce6-45cd-ac54-576ac553afae

image.thumb.png.7f33c387d728a96ad876268c6aa400ea.png

Dårlig valg av hovedkort når det ikke støtter OC ? Ville også ha valgt bedre ram, helst B-die for Intel. Ettersom når man er på intel plattformen så kjører man ikke minne under 4000 hvis man vil ha mest ut av systemet.

Lenke til kommentar
Rajak skrev (1 time siden):

Dårlig valg av hovedkort når det ikke støtter OC ? Ville også ha valgt bedre ram, helst B-die for Intel. Ettersom når man er på intel plattformen så kjører man ikke minne under 4000 hvis man vil ha mest ut av systemet.

Vel, for prisgrensen er det litt kompromisser. Kan legge på 200 og gå for et Asus Prime Z390 hovedkort for overklokkingsmuligheter. Ram er pris/CL versus hva han faktisk trenger.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, traskas waits for alice said:

Vel, for prisgrensen er det litt kompromisser. Kan legge på 200 og gå for et Asus Prime Z390 hovedkort for overklokkingsmuligheter. Ram er pris/CL versus hva han faktisk trenger.

Og han trenger et 9000kr 2070super ? gigabyte koster 7200kr, har mye penger å hente ved å droppe overprisa asus skjermkort.

Og hvis han ikke skal overclocke kan han like godt bare gå for ryzen 3600 for en billigere penge og i mine øyne et mye bedre produkt i denne prisklassen ?

Endret av Rajak
Lenke til kommentar
Rajak skrev (9 minutter siden):

Og han trenger et 9000kr 2070super ? gigabyte koster 7200kr, har mye penger å hente ved å droppe overprisa asus skjermkort.

Og hvis han ikke skal overclocke kan han like godt bare gå for ryzen 3600 for en billigere penge og i mine øyne et mye bedre produkt for i denne prisklassen ?

Gikk for asus i stedet for gigabyte, da han snakker om å ha en stillegående maskin. Men hey, fritt valg på øverste hylle. Ingen fasit på noe vis, og dette har du så peiling på, så jeg trenger nok ikke bidra mer her.

Endret av traskas waits for alice
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...