Gå til innhold

World of Warcraft: Shadowlands byr på store endringer for samtlige klasser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgfrihet for alle unntatt paladin. Det faktum at de tvinger holy power tilbake på samtlige specs, en mechanic som har vært mislikt siden de først introduserte den i Cataclysm, og senere ble fjernet fordi den var nesten universelt mislikt bland paladins.

Nå gir de shamans det paladins har bedt om i nesten 10 år og isteden tvinger holy power ned i halsen på paladins.

Blizzard har totalt mistet grepet over classene. flere classes ligner ikke i det hele tatt på det de en gang var, og grunnen til at folk startet å spille dem. Men sånn er det når du får inn nye designere hele veien som bastant skal sette sitt preg på noe de aldri burde vært borti.

Trodde faktisk at etter BFA så kunne det bare gå oppover, men når jeg leste den nye filosofien deres så mistet jeg helt troen på Shadowlands.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt WoW på en god stund nå, men jeg husker at jeg mislikte det sterkt da Blizzard dummet skilltreet ned 6-7 valgmuligheter(?). Jeg som likte å bruke litt tid på "perfeksjonere" skilltreet. På en annen side var det den tiden jeg hadde ingen barn og massevis av fritid, hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
19 hours ago, TomKjeks said:

Nå gir de shamans det paladins har bedt om i nesten 10 år og isteden tvinger holy power ned i halsen på paladins.

Hva er det shaman får? Har mainet paladin siden late-vanilla (men på et veeeldig casual nivå, og har gitt opp etter kort tid inn i en expansion siden Cata, så har mista mye oversikt over hva "vi" vil ha :D ) Genuint spørsmål, forresten.

Endret av Snøspade
Tasteleifer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Snøspade said:

Hva er det shaman får? Har mainet paladin siden late-vanilla (men på et veeeldig casual nivå, og har gitt opp etter kort tid inn i en expansion siden Cata, så har mista mye oversikt over hva "vi" vil ha :D ) Genuint spørsmål, forresten.

De mister mealstrom baren sin. Mens vi som har spurt om å få slippe holy power siden cataclysm får holy power på alle specsa. Vi er og den eneste classen som ikke får noen abilities vi har spurt om. Men vi får bare ubrukelig tull som f. Eks sense undead og crusader aura

Endret av TomKjeks
Mellomrom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...