Gå til innhold

Tysklands ambassadør inn i vindkraftstriden på Andøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom tyskerne tvinger oss til å bygge vindturbiner i norsk natur, er det kanskje på tide å si: "nok er nok" å gå ut av EØS-avtalen.

Det er denne type tvang jeg frykter, og som har vært avgjørende for mitt NEI-standpunkt til EU i 2 folkeavstemninger.

Er det denne type føringer som tvinger Statkraft til utlandet også?

Det er naturressursene som er grunnlaget for velstanden vår, så hvorfor fortsetter vi ikke der besteforeldrene våre slapp og tar vinden og bølgene i Norsk Økonomisk Sone i bruk?

Tyskland skal få kjøpe strøm fra oss, men ikke eie hverken vannkraften, vindturbinene eller bølgekraftanleggene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
torbjornen skrev (44 minutter siden):

Dersom ein skal ha krav til nasjonalt eigarskap må dette vedtakast av Stortinget. Det blir ein annan diskusjon.

Slik eg oppfattar det meiner tyskarane at tyske eigarar er forskjellsbehandla, medan regjeringa meiner at dei ikkje er det og at dei får avslag på grunn av vern av myr. Dette burde vere ei kurant sak.

Etter min mening ville denne type problem vært løst ved at vi har en plan selv for utnyttelsen av vann-, vind- og bølgeenergi.

Vi har Statkraft som bruker pengene sine i utlandet, hvorfor?

Vi har heller ikke behov for å bygge ned norsk natur med vindturbiner, men tvinges til å gjøre det fordi myndighetene ikke har en plan for å bruke Norsk Økonomisk Sone.

Besteforeldrene våre bygget vannkraftverkene, og vi fikk pengemaskinen, Statkraft, men hvorfor satser dagens politikere bare på olje og gass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
55 minutes ago, torbjornen said:

Dersom ein skal ha krav til nasjonalt eigarskap må dette vedtakast av Stortinget. Det blir ein annan diskusjon.

Det ville vere veldig dobbeltmoralsk med eit slikt krav i Noreg, når norske selskap er storeigarar av kraftproduksjon i m. a. Tyskland.

 

Men det er eit problem, som nemnt i artikkelen, at norske eigarar har mykje større krav til avkastning enn utanlandske.  Vi er for godt vane med oljeindustrien, som et opp 3/4 av alle norske investeringar.  Der er avkastninga alt for høg, og straks den høge risikoen vert tydeleg ropar dei på støttetiltak og subsidiar.  Støttetiltaka under finanskrisa ga oss stor overkapasitet innan oljeservice.  Selskapa bygde skip i haugevis med statlege lånegarantiar.  No vil dei ha fleire støtteordningar.  So lenge dei får alt dei peikar på, og olje held fram med å framstå som risikofritt med høg avkastning, kjem ikkje norske pengar til å investere i vindkraft i Noreg.

55 minutes ago, torbjornen said:

Slik eg oppfattar det meiner tyskarane at tyske eigarar er forskjellsbehandla, medan regjeringa meiner at dei ikkje er det og at dei får avslag på grunn av vern av myr. Dette burde vere ei kurant sak.

Dette er ei veldig kurrant sak, og burde vore avslutta mykje tidlegare.  Spesielt når dei har planlagt å kaste vekk mykje av krafta via hydrogenproduksjon, i staden for å bruke ho til noko nyttig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

La meg på høfligst mulig måte få overbringe et budskap til Tyskland. «Dra til helvete og bygg de jævla vindmøllene i eget land!» Forbanna imperialistiske miljøsvin.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, aanundo said:

Vi har Statkraft som bruker pengene sine i utlandet, hvorfor?

Fordi Stoltenberg-regjeringa i 2008 tykte det var ein knakande god idé å byte svensk vasskraft mot tysk gasskraft for å promotere norsk gasskraft i Tyskland.  Både AP og SP har hatt dette som storsatsing.  I tillegg fekk Statkraft nokre milliardar for å kjøpe meir gasskraft i Tyskland.  Dei har noko vindkraft der òg.

 

Eg veit at Høgre har programfesta å skilje ut og starte privatisering (sal) av utlandsaktiviteten til Statkraft, men det får dei ikkje fleirtal for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, EremittPåTur said:

Javel! Trodde tyskerne ble sendt på dør i -45.

Om ikke før så bør alle nå se at vindturbin utbygging ikke er av det gode og styres av folk som har alle andre hensikter enn miljø.

Dette er latterlig.

Ja, dei eksporterer til og med dei morderiske forureinande bilane sine til Noreg. Det er i alle fall latterleg, for den einaste grunnen til å køyre eksosbil er å skade miljøet.  Vi bør snarast forby import av forureinande tyske bilar og halde oss til Nissan Leaf, Renault Zoe og Tesla.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

jeg reagerer sterkt på at ambassadøren blander seg inn i norske forhold på denne måten. Innblandingen hans bør automatisk føre til at det blir vanskeligere å gi konsesjon!

Ønsker vi virkelig at utlendinger skal få lov å legge beslag på norsk natur?

Hvis det her er snakk om å ødelegge våtmyrområder, bør man ta i betraktning at myr er et enormt lager av CO2.

Ødeleggelse av myrområder må totalforbys.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Ketill Jacobsen skrev (6 timer siden):

JØI synes å være preget av den mangel på anstendighet og sivilisasjon vi kjempet mot under andre verdenskrig!

Belager at jeg står opp mot okkupasjonsmakten. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...