Gå til innhold

EARLY ACCESS-INNTRYKK: Mount and Blade II: Bannerlord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, Walkyrje said:

Jeg har blitt helt hekta på spillet.

Eneste jeg plages med hvordan få matrialer til metal som kan smeltes og lage våpen. Men det kommer nok, Driver egentlig bare på med og drive rundt og ta forrest bandits, og looters :)

Du trenger treverk som du omgjør til kull, og du trenger rå-metall som du kombinerer med kullet for å foredle det.
Deretter trenger du mer kull for å omgjøre dette til diverse sverd og andre våpen. :)

Så det kreves en del tid på dette og ikke minst penger. ?

Åja, og så bruker du Stamina når du smelter metall og lager våpen, som du må la regenereres når er brukt opp ved å gå tilbake til andre ting slik som å slå ihjel noen banditter mens du venter. :D

Så det er ganske tidkrevende.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti bug-en med at "cavalry" plutselig blir "infantry" sånn plutselig? Uansett om jeg velger riktig enheter til riktig kategori, så roper figuren min fortsatt ut "infantry!" og symbolet er også feil. Plutselig ble det sånn og jeg får ikke gjort noe med det :hm:

Etter å ha ventet 8 år så hadde jeg forventet et mer ferdig spill, selv om det er i early access. Selv om kjernespillet er morsomt, så tviler jeg på at jeg kommer til å spille så veldig lenge, med tanke på hvor repeterende og lite ferdig resten av spillet er.
Mulig det blir en 2 års pause etterhvert og vente til spillet er ferdig.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
9 hours ago, Uderzo said:

Noen som har vært borti bug-en med at "cavalry" plutselig blir "infantry" sånn plutselig? Uansett om jeg velger riktig enheter til riktig kategori, så roper figuren min fortsatt ut "infantry!" og symbolet er også feil. Plutselig ble det sånn og jeg får ikke gjort noe med det :hm:

Etter å ha ventet 8 år så hadde jeg forventet et mer ferdig spill, selv om det er i early access. Selv om kjernespillet er morsomt, så tviler jeg på at jeg kommer til å spille så veldig lenge, med tanke på hvor repeterende og lite ferdig resten av spillet er.
Mulig det blir en 2 års pause etterhvert og vente til spillet er ferdig.

En av mange bugs..

Men tror de satset på 1 års tid med Early Access, så kanskje du slipper å vente i 2 :p

Lenke til kommentar
18 hours ago, Uderzo said:

Noen som har vært borti bug-en med at "cavalry" plutselig blir "infantry" sånn plutselig? Uansett om jeg velger riktig enheter til riktig kategori, så roper figuren min fortsatt ut "infantry!" og symbolet er også feil. Plutselig ble det sånn og jeg får ikke gjort noe med det 

Har vært slik siden dag en så vidt jeg har lagt merke til.

Lite problem for meg, så lenge det er rette gruppa som blir valgt når jeg trykker 1 ... eller 2 ... eller 3. :)

Det som er litt mer irriterende er at kompanjonger endrer gruppe plutselig enn den gruppen jeg har valgt de å være i.
Bruker de som slags kommandanter i de forskjellige gruppene. ?

Men så plutselig er de tilbake i infanteri gruppen igjen. ?

Lenke til kommentar

Apropos kompanjonger. Jeg hadde brukt en del kronasjer for å oppgradere kompanjongen min sitt utstyr, ble spurt om jeg ville kjøpe en "Caravan", digg tenkte jeg, da har jeg en Caravan som jeg kan tjene penger på, nope! Det var rett og slett en donasjon på 15k(soldater) og en kompanjong(til å lede dem). Jeg fikk ikke noe igjen for det. Kjempelogisk ?‍♂️

Greit nok at det når var en Caravan til på veien, men hvilken fordel det skulle være for meg er uklart. 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Uderzo said:

Apropos kompanjonger. Jeg hadde brukt en del kronasjer for å oppgradere kompanjongen min sitt utstyr, ble spurt om jeg ville kjøpe en "Caravan", digg tenkte jeg, da har jeg en Caravan som jeg kan tjene penger på, nope! Det var rett og slett en donasjon på 15k(soldater) og en kompanjong(til å lede dem). Jeg fikk ikke noe igjen for det. Kjempelogisk ?‍♂️

Greit nok at det når var en Caravan til på veien, men hvilken fordel det skulle være for meg er uklart. 

Heh, skjønner den. :)

Men det tar litt tid før pengene ruller inn med karavaner. Cirka en ukes tid eller kanskje litt til.
Bare vent så begynner det å rulle inn. ;)

Endret av JTHammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...