Gå til innhold

Office pakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har du sjekket med skolen du går på om de har skolelisenser?
Trenger virkelig du full pakke med Access osv?

Office Home & Student 2019 koster 1399,- på Komplett men har kun Word, Exel og Powerpoint.

Hvis du trenger Access kan jeg ikke finne dette i annet enn i 365 løsninger med månedlige eller årlige betalinger.

Sjekk mulighetene her: https://products.office.com/nb-NO/compare-all-microsoft-office-products?tab=1&market=no

Komplett har en demo versjon av 2019 pakken som har Outlook men ikke Acess til 2700,- hvilket egentlig er mer enn den ene pakken er verdt.

For den prisen kan du abonnere på Office 365 Personal i over 4 år.

Edit: Se forøvrig også skoleløsninger her, selv om det var en full pakke installert du ønsket. https://www.microsoft.com/nb-no/microsoft-365/academic/compare-office-365-education-plans?activetab=tab:primaryr1

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Mariabella skrev (4 minutter siden):

Hei, jeg tenker på lisens for livstid. Ingen årlig abonnement. Kun engangsbetaling for hele pakken.

Da må du nok kjøpe Home & Student versjon. Du får word,excel ,powerpoint som standalone for 1399. Ellers fins det sikkert muligheter ebay eller scdkey greysite sidene.

Lenke til kommentar
On 4/11/2020 at 7:32 PM, Mariabella said:

Kan noen gi bedre svar?

Jeg har gitt et svar, det fungerte for meg! De fleste skoler tilbyr egne rom med PC'er hvor Office er installert og alle studenter kan bruke som de vil.

Å avfeie en fullgod alternativ programvarepakke på den måten blir som å gråte  over å få en Mercedes i attenårsgave fordi man håpet/forventet Porce :nei:

Lenke til kommentar
Mariabella skrev (På 4.4.2020 den 14.18):

betalt engang for livstid?

Håper du har litt lenger livshorisont enn Officepakkene...

B86100E5-A072-41A4-8A1C-734D171F8F9C.thumb.jpeg.925f12189bfa23cd59f2248fb10ec084.jpeg

Kilde.
 

- I 2023 blir det slutt på feilfixer og ikke minst sikkerhetsoppdateringer. Extended support får du ikke som privatperson. Så, med mindre du skal bruke den på en maskin som aldri er på nett og heller ikke laster filer utenfra, er valget enten å godta vasallordningen til Microsoft eller bruke tredjeparts Office-pakker...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Office for resten av livet? Jøss. 

Som nevnt allerede har vel de fleste studenter tilgang på gratis office-pakke som de kan installere fritt hvor de vil, mens de studerer. Når du er ferdig å studere får du deg sannsynligvis en jobb som gjerne gir deg tilsvarende tilgang på gratis Office-pakke. Hvorfor ikke bare gjøre dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...