Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Torx T1 i Norge?


Anbefalte innlegg

Hei!

Usikker på om det er rette emne og poste dette, men tenker det er her de fleste som skrur på elektronikk holder til :)

Holder på og skal skru opp en god gammel ThinkPad 701CS "butterfly" for restaurering, og den har noen mikroskopiske små skruer som holder tastaturet. Googlet og ser det er Torx T1 (!!). Noen som vet om eller ha en bits/skrujrern i denne størrelsen? ?

Vendig uvanlig, minste jeg kan oppdrive i min vennekrets er T2..

Her er de skruene jeg sliter med:

IBM ThinkPad 701C Butterfly Teardown

 

Kan jo bestille her, men blir sikkert lang leveringtid..
Wera TORX® T1

Endret av MajoNess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.mytrendyphone.no/shop/37-i-1-multifunksjonelt-precision-verktoy-sett-236666p.html

https://www.maxbo.no/skrutrekkersett-presisjon-32-deler-p3237298

Jeg har et slikt sett fra Maxbo selv. Det står "TX4" som minste, men du får ta en kikk på det. Bits'ene er mindre enn standard, så du må bruke medfølgende trekker.

Bilde.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
1 hour ago, plankeby said:

Er det virkelig t1. Har du sjekket flere kilder? T1 er skruer som er i små klokker osv. Kan han ha sagt feil i videoen.... 

Ja det er det, har fått de opp nå, eller måtte borre ut en skrue og en knakk og 2 løsna fint. Og bitsen er "ødelagt" allerede, men skal ikke bruke den igjen..

 

Nå begynner morroa..DSC_7934.thumb.JPG.f149db1d43dca6291b6166fcff2acaba.JPG

Endret av MajoNess
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...