Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røket korsbånd i korona-tider


offside

Anbefalte innlegg

Hei! Det er nå 8 uker siden jeg røyk det fremre korsbåndet. 
Det gikk 6 uker før de tok MR, og jeg venter på innkallelse til fysio, men siden alle fysioterapeutene er stengt må jeg vente på time hos sykehuset, som tar en evighet i disse korona-tider.

Beinet mitt er stivt og utrolig vondt. Får ikke retta ut beinet, eller bøyd det noe spesielt. 

SÅ:

Dere som har røket korsbånd før, gjorde dere øvelser før operasjon eller gikk dere bare å ventet? 
 

Og jada, jeg vet dere ikke er leger men forhåpentligvis har kanskje du røket korsbåndet før og kan hjelpe meg litt før jeg får snakket med fysioterapeut. 

Endret av offside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 63524...1a2
offside skrev (47 minutter siden):

Hei! Det er nå 8 uker siden jeg røyk det fremre korsbåndet. 
Det gikk 6 uker før de tok MR, og jeg venter på innkallelse til fysio, men siden alle fysioterapeutene er stengt må jeg vente på time hos sykehuset, som tar en evighet i disse korona-tider.

Beinet mitt er stivt og utrolig vondt. Får ikke retta ut beinet, eller bøyd det noe spesielt. 

SÅ:

Dere som har røket korsbånd før, gjorde dere øvelser før operasjon eller gikk dere bare å ventet? 
 

Og jada, jeg vet dere ikke er leger men forhåpentligvis har kanskje du røket korsbåndet før og kan hjelpe meg litt før jeg får snakket med fysioterapeut. 

Tror fysioterapeuter har lov til å åpne igjen nå? 

Anonymous poster hash: 63524...1a2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...