Gå til innhold

– Borderlands 3-utviklerne får likevel ikke bonusene de ble lovet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbet selv på et AAA-spill som ble sluppet i fjor hvor vi heller ikke fikk bonusen vi ble lovet, som også skulle veie opp for den lave lønnen vi fikk i forhold til andre utviklere i samme område. Long story short, flyttet til et annet land og begynte hos en annen AAA-utvikler som er langt bedre likt blant spillerne, og som også lager mye bedre spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til jim Stirling videoen jeg regner med kommer om denne saken. Dem blir nok brutal.

Gearbox har i mange år vist seg å være et dritt firma ledet av en drittsekk.

Noe som er synd, da Brothers in arms fremdeles er et av favoritt spillene mimr.

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette burde ikkje overraske noken. Randy Pitchford er ein idiot som gir ein god faen i kem andre som får det dei skal ha so lenge han er vel bevart. Ein anna ting som eg føler er artig med det her er at dette spelet var ein av dei første til å gå inn på ein Epic eksklusiv avtale. Dette beviser jo derfor ein gang for all at Tim Sweeney sine høge tanker om ein bedre profit split mellom utgiver, utvikler og distributør i realiteten kun gagner førstnevnte. Ikkje spesielt overraskande, men stikk mot det som er hevda tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Randalf the Black skrev (14 minutter siden):

En skal være en helt spesiell type drittsekk for å kunne ta ut en bonus til seg selv på over hundre millioner. For deretter å bryte løfter om bonuser til ansatte som skaper verdiene bonusen til sjefen er trekt fra.

Randy Pitchford er en helt egen type drittsekk. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, Omnia vincit amor said:

Randy Pitchford er en helt egen type drittsekk. 

Han er vel egentlig som, 90% av alle store konsernsjefer, han er ikke unntaket, de som ikke er som han er unntaket. Eneste forskjellen er at andre konsernsjefer ikke starter twiter og youtube krangler. Og er derfor mindre synlige, men de er like drittsekk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...