Gå til innhold

– Flere nye og oppussede Mario-spill på vei til Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wind Waker på Wii U var en remaster. En remake ville vært at de ville laget spillet på nytt igjen fra bunnen av. Uncharted 1-3 til PS4 f.eks er en remaster. Crash Bandicoot 1-3 til PS4, Xbox, Switch og PC er remakes.

Remake av Super Mario 64 ville vært veldig kult. Resten av spillene mener jeg holder seg såppas mye bedre enn 64 spill av de vil nokk mest sannsynlig remastres. Remake eller remaster av Super Mario Sunshine og Galaxy hadde ikke vært feil det da de har jeg ikke spilt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Leflus skrev (1 time siden):

Håper virkelig dette stemmer! 

Super Mario Galaxy vil nok klare overgangen til HD veldig fint, men jeg er ekstra spent på hvordan de kommer til å pusse opp Super Mario 64 og til dels Sunshine. Karaktermodellen i 64 bør i hvert fall skiftes ut.  

Av alle disse spillene så er nok SM64 det som kommer til å være mest oppsiktsvekkende. 3D-modellene må byttes ut, som du sier, men det tror jeg blir grei skuring da spillet har en ganske minimalistisk arkitektur på alt av 3D-modeller. Det er også et ganske lite spill, relativt sett.

Må si jeg gleder meg stort, dersom SM64 blir en av de utvalgte. ?

Lenke til kommentar
Jnz skrev (1 time siden):

Av alle disse spillene så er nok SM64 det som kommer til å være mest oppsiktsvekkende. 3D-modellene må byttes ut, som du sier, men det tror jeg blir grei skuring da spillet har en ganske minimalistisk arkitektur på alt av 3D-modeller. Det er også et ganske lite spill, relativt sett.

Må si jeg gleder meg stort, dersom SM64 blir en av de utvalgte. ?

Vi får bare vente å se. Det kan like godt bare dreie seg om en oppskalert versjon med bedre framerate. 

Drømmen hadde vært en nyversjon av Super Mario 64 DS med grafikk på nivå med Super Mario Odyssey. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...