Gå til innhold

Jensen Omni + legge til ny node


Anbefalte innlegg

Hei jeg har et Jensen Omni mesh nettverk og er veldig fornøyd med det, men jeg har kjøpt en ekstra enhet for å få enda bedre dekning i garasjen. Telefonen, pc og tv har allerede nettverk der fra mesh nettverket, men merker at det hadde vert bra med en node til for å booste styrken på nettet.
Jeg følger bruksanvisningen for å legge til en enhet, men den dukker aldri opp, jeg har prøvd å legge til enheten manuelt, men resultatet blir det samme. Jeg har prøvd å nullstille flere ganger og ingenting skjer. Jeg har vært innom Power der jeg har kjøpt mesh nettverket og byttet enheten to ganger med akkurat samme resultat, jeg har forsøkt å installere enheten andre steder i huset, men den vil rett og slett ikke bli registrert.
Er det noe som har noen gode råd?(kablet nettverk er ikke aktuelt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du sier nullstilt, så har du nullstilt hovedenheten eller bare den du skal koble til?

Har du prøvd å koble til den nye enheten før de andre - fungerer den da, og en av de gamle slutter å fungere?

Det står i spesifikasjonene at det er støtte for flere enn hovedenhet + to satellitter?

Lenke til kommentar

Da mener jeg at den fjerde enheten er nullstilt, så startet på nytt, akkurat slik det står i bruksanvisningen. Det fungerer ikke å ta vekk en av de tre andre enhetene å så sette inn den nyeste noden, registreres fortsatt ikke. Det står i produktspesifikke en at du skal kunne koble til mange fler enheter. Jeg har oppdatert firmware i alle boksene og den nyeste boksen fungerer alene om jeg setter den opp som hovedenhet uten de tre andre nodene. Ikke til å bli klok av det her... 

Lenke til kommentar
NULL skrev (3 timer siden):

Hva skjer om du setter den nye som hovedenhet, og så kobler de andre til den?

Det er planen å teste i morgen. Snakket med Power idag, de hadde ikke noe fornuftig å si. Jensen ga jeg opp etter drøyt 20 minutter på telefonen... 

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...