Gå til innhold

ANMELDELSE: Resident Evil 3 Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minnes re3 fra ps1 som det spillet i resident evil serien som minst skummel(selvfølgelig traumatiserende å oppdage at Nemesis kunne forfølge deg gjennom dører) opp til det punktet. Samtidig føltes spillet veldig kort og der var lite utfordringer i forma av gåter. Fra demoen til remaken virker det som at de fortsetter i den actionfylte ånden til det som re3 fra ps1 var, men med en stemning og utseende som er serien verdig. Forventer ikke den samme "utforsker" følgelsen som som jeg fikk ved første gjennomkjøring av re2 remaken, men underholdende blir det uten tvil. Its a deal - lets play

Lenke til kommentar

Personlig så takler jeg styringen i RE4 helt fint. Men hadde likevel kjøpt det om det kom. Dog så håper jeg mer på en remake av RE: Code Veronica, iallefall i første rekken.

Er nå på min tredje gjennomspilling av RE3 remake. Syns det er ett utrolig gøy spill. Går fort å frese gjennom, men det gjør egentlig RE2 remake også når man kjenner løsningene på puzzlene og hvor man skal bruke de forsjellige nøklene.

På ingameklokken så hadde jeg 4t 59m og 52s på min første gjennomspilling på standard av RE3. På RE2 remake hadde jeg 7t 35m og 03s. Blir en merkbar forsjell når det er mangel på puzzler som må løses.

Selv om tonen i RE3R er meget annerledes enn i RE2 remake så har jeg aldri kjedet meg i spillet. Storkoser meg nå med å teste ut å speedrunne spillet for å samler inn poeng i tillegg så gleder jeg meg til å se hva slags mods som plutselig kan dukke opp. Testet ut en mod som ga Nemesis en mer klassisk utseende. Den var meget kul though litt buggy.

Lenke til kommentar

Jeg er nå godt inne i remaken. Dette er et imponerende spill jeg kunne fullført i en enkelt sitting, men jeg sparer litt for å nyte slutten i morgen.

Like bra som RE2-remaken er det ikke, og det gjenbruker også noen områder fra denne samtidig som områder fra originale RE3 er kuttet, men det stopper ikke remaken fra å være veldig god.

Kentucky skrev (På 6.4.2020 den 21.08):

Massiv fan av orginalene. Lastet ned RE 2. Forjævlig å gå rundt uten ammo. Har ikke giddet å spille noe særlig. Var digg i originalene at mot slutten hadde du et arsenal av våpen til å blæste som faen.-

Da har du bommet mye. ? Hvis du spiller på normal skal det ikke være noen mangel på ammo i RE2-remaken. Jeg endte meg en haug til slutt som jeg ikke engang fikk brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...