Gå til innhold

Erfaringer med Altiboks (Viken Fiber) + Apple TV app etc.


Anbefalte innlegg

Hellu!

Viken Fiber/Altibox er veldig på banen her med muligheter for fibertilkobling etterhvert. I dag har vi hybridfiber fra Telenor. Selv er jeg uhyre interessert i ordentlig fiber, men litt småskeptisk til andre ting. Har derfor litt spørsmål til folk her som kanskje har TV og Internett fra Altiboks, sammen med Apple TV: 

1. Hvordan er appen til Apple TV? Ukesarkiv, start forfra etc? Sammenlignet med f.eks. T-We. 
2. Kundeservicen til Altibox? Den kan jo være "ræva" for min del så lenge internett og er TV er stabilt og jeg slipper å kontakte de

Har fryktelig lyst på skikkelig fiber, så vurderer å hoppe på. Alternativet er å gå for fiberen, men f.eks benytte Strim som "tv-tilbyder". 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker selv viken fiber + apple tv (appen) selv her. Fungerer 100% bra her. Opptak osv funker bra. Hadde T-we før dette. La vekk den altibox boksen, trenger ikke den, holder med apple tv :) Absolutt anbefalt. 

I forhold til internett, så leverer viken fiber greit ut ifra det de skal levere, å det er stabilt. 

Kundeservicen er veldig bra. Gode åpningstider på chatten, å du kan legge til bilder osv via chatten on the go hvis du vil vise problemet. Hyggelige folk, service innstilte. Ringer du inn, så får du greit kjapt svar også. Snakket mye med dem i det siste grunnet overgangen, bare vært løsningsorienterte og hyggelige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DennisNyg skrev (14 timer siden):

Bruker selv viken fiber + apple tv (appen) selv her. Fungerer 100% bra her. Opptak osv funker bra. Hadde T-we før dette. La vekk den altibox boksen, trenger ikke den, holder med apple tv :) Absolutt anbefalt. 

I forhold til internett, så leverer viken fiber greit ut ifra det de skal levere, å det er stabilt. 

Kundeservicen er veldig bra. Gode åpningstider på chatten, å du kan legge til bilder osv via chatten on the go hvis du vil vise problemet. Hyggelige folk, service innstilte. Ringer du inn, så får du greit kjapt svar også. Snakket mye med dem i det siste grunnet overgangen, bare vært løsningsorienterte og hyggelige. 

 

Takk for svar :) Jeg har nå sagt ja til dette...får bare håpe nok naboer henger seg på, så kan vi også få fiber her jeg bor fremfor hybridløsningen til Telenor. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...