Gå til innhold

coronaviruset - designet for å ta livet av Aryan race?


Anbefalte innlegg

det er påfallende når man ser mønsteret over hvor det dør flest mennesker.

The Aryan race,  har sitt utspring i oldtidens Persia. Altså dagens Iran, et av landene som er massivt rammet. Videre kan man følge corona-døden opp gjennom Europa. (til USA, fordi det ble bygget av utvandrede europere)
https://en.wikipedia.org/wiki/Aryan_race

kart over aryan race:
2ZBW9dH.png

kart over smitten
zgRaunL.png

I dag er man i stand til å laboratorium-designe medisiner helt ned på DNA-nivå. Dvs. det kan finslipes såpass at det kun virker på den tiltenkte personen. Dette gir skremmende perspektiver og muligheter, for da kan man også lage noe som går etter bestemte raser, via de karakteristika de deler. F.eks. det mest utbredte Haplogroup i flokken. R1b, osv.

Hvem står bak? Hvilket land der ute hater oss?

"ja men hva med Kina da, de er ikke Aryan?" Kina var bare tilfeldig offer, falsk spor, annen virus-konstruksjon, for å ta oppmerksomheten vekk fra det virkelige motivet, destruksjonen av Europa og Aryan people.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tror du er inne på noe her. Jeg tenker at dette er noe Kina har stilt i stand. Kina har alltid hate vesten og vil ha den maktposisjonen vi lenge har hatt. De har vært utrolig lure, de ga det til seg selv først og viruset virker veldig naturlig. Derfor er det ikke så mange som vil tro på en eventuell teori om at de sto bak. 

Det er åpenbart for en hver som tenker litt kritisk at Kina produserte dette viruset og slapp det løs for å styrke seg selv, kanskje ikke ta livet av alle oss andre, men svekke oss. Det finnes absolutt ingen mer naturlig forklaring, ingen. 

Lenke til kommentar

En annen ting som er ganske viktig å få med seg her er at viruset rammer menn mye hardere enn kvinner. Det er fordi militæret tradisjonelt har besått av menn, så hvis det skulle bli krig vil Kina stille mye sterkere enn oss andre. Det er nok en backup plan i tilfelle vi skulle finne ut hva de driver med. Jeg leste på NRK at Borris var ordentlig sur på Kina og lovet konsekvenser, det er bra at noen har skjønt det.

Heldigvis stiller vi litt sterkere i Norge, vi er jo PC og har tatt mange kvinner inn i militæret alt. Bra å være woke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Flin skrev (Akkurat nå):

Da foreslår jeg at du kommer med gode kilder som motbeviser alt jeg sier, men ikke kom med sånn main-stream sheep greier.

Foreslår at du som kommer med påstandene kommer med gode kilder som underbygger det du sier, men ikke kom med sånn konspi-nutcase greier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Flin skrev (13 timer siden):

Da foreslår jeg at du kommer med gode kilder som motbeviser alt jeg sier, men ikke kom med sånn main-stream sheep greier.

Man er ikke sheep bare fordi man ikke tror på konspirasjonsteorier, man er bare mer opplyst.

Jeg tror på månelandingen og at jorda er rund også, bæbæ?

Endret av Mipmip
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (8 minutter siden):

Dette er virkelig ikke tiden for sånt sprøyt. Finn på noe mer produktivt å bruke tiden din på. 

Det er en grunn til at diskusjon.no har lagt ut den oppfordringen.

er vel mer nok ulike forum-grupper tilgjengelig her, der man kan diskutere med ulikt utgangspunkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (3 minutter siden):

Desidert det dummeste jeg har lest relatert til corona. Tatt med i betraktningen utspillene til Trump. 

vel en av Donalds Trump's inspiratorer mener at viruset er Guds straff pga. av homseriet.

jeg har tross alt en mer jordnær teori. Bygd på noe som er fysisk mulig.

Anicient persia, ancient norse
LTLasma.pngYys5uqH.png

har fått en felles fiende.

en etterretningstjeneste?

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (4 minutter siden):

vel en av Donalds Trump's inspiratorer mener at viruset er Guds straff pga. av homseriet.

jeg har tross alt en mer jordnær teori. Bygd på noe som er fysisk mulig.

Anicient persia, ancient norse
LTLasma.pngYys5uqH.png

har fått en felles fiende.

en etterretningstjeneste?

Nei vent. Det er en plan fra høyresiden for å utrydde alle over 60år for å redusere eldrebølgen og kostnader. 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (17 minutter siden):

 

Tør dere å dele deres tanker i det virkelige liv? Har dere arbeid, der dere sier slike ting? Til familie og venner?

 

Selvfølgelig. Jeg er vel kjent som en Corona-truther. Jeg har hatt mange samtaler med min kollega fra Kina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...