Gå til innhold

Konsoll kjøp


jord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må vel sjekke bruktmarkedet for å finne gode tilbud.

Selv betalte jeg 400kr for en PS4 med stikke på finn.no

Den var markert som "defekt" men var bare å åpne den å fjærne 20kg støv så var den god igjen.

(skal sies at viften takket for seg ganske kort etterpå grunnet misshandling etter alt støvet, men jeg satt bare inn en vifte fra ett skjermkort jeg ikke brukte lenger så kostet meg ingenting)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Complexity skrev (På 30.3.2020 den 11.19):

Du må vel sjekke bruktmarkedet for å finne gode tilbud.

Selv betalte jeg 400kr for en PS4 med stikke på finn.no

Den var markert som "defekt" men var bare å åpne den å fjærne 20kg støv så var den god igjen.

(skal sies at viften takket for seg ganske kort etterpå grunnet misshandling etter alt støvet, men jeg satt bare inn en vifte fra ett skjermkort jeg ikke brukte lenger så kostet meg ingenting)

kan ikke være alt for trygt det der med finn og konsoller.. 

Hvorfor har prisen på konsoller, som snart blir erstattet, økt noe voldsomt?

Lenke til kommentar

Det har vel med at en del aktuelle folk trenger å ha noe å gjøre, så dem beholder konsollene sine eller spekulerer i høyere pris ved salg. Det er vel helst selgers marked i disse tider.

Kjøpte nettopp en PS3 til 350 Kr til et prosjekt, men det er jo generasjonen før. Virker som det rimeligste er Xbox One. Hadde nok gått for en One S som er raskere enn første One eller bedre om jeg skulle shoppet en slik i dag.

Lenke til kommentar
jord skrev (4 minutter siden):

kan ikke være alt for trygt det der med finn og konsoller.. 

Hvorfor har prisen på konsoller, som snart blir erstattet, økt noe voldsomt?

Kronekursen har fått seg en skikkelig knekk mot dollar og euro, noe som fører til at importprisene stiger betraktelig. Det ser ut til at prisen på elektronikk har skutt i været som følge av dette.

I tillegg tror jeg corona-krisen har skapt økt etterspørsel på hjemmeelektronikk, ettersom mange nå er hjemme og leter etter ting å gjøre. Det kan også være lavere tilgang på grunn av redusert produksjonskapasitet i blant annet Kina.

Lenke til kommentar

noen som fortsatt bruker nettsiden videogameplus.ca? husker xbox 360, PS3-generasjonen, så kunne du kjøpe både konsoll og spill for en langt mindre pris ved å be dem sende deg varen som "gift under 20 dollars" 

Er det noen som er kjent med om dette fortsatt går ann? Hvis ikke, hvor kjøper folk spill billigst nå?:)

Lenke til kommentar
37 minutes ago, jord said:

 Hvis ikke, hvor kjøper folk spill billigst nå?:)

Til PS4 - brukt eller nytt på fysisk medie deretter salg.

Til Xbox - Cdkeys.com

Xbox har og en fantastisk tjeneste som heter Game Pass, hvor du får tilgang til en masse spill til en fast månedspris. Litt som Netflix for spill 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

pris nivået på ps4 er jo helt tragisk for øyeblikked, en ps4slim 500gb gikk for 2600kr før. og en kunne kjøpe en ps4pro med et spill for 3400kr på siste black friday. nå er pris nivået tilbake til 2016 hvor det kostet 4500kr for en ps4pro(uten spill), og da var jo ps4pro akkurat kommet på markede. hvis man ikke har kjøpt en ps4 til nå, så risikerer man å bli flådd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...