Gå til innhold

Actioneventyret Nier gjenoppstår i ny utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev (2 timer siden):

Spillet man må spille gjennom minst 3 ganger.

Tro om de kommer til å pusse opp spillet som kom før nier i serien da?

Drakengard 3 fant jeg av en eller ann grunn veldig underholdende. Kjørte igjennom samtlige hoved branches inder spillet nesten på strak arm. Et teknisk helvetes spill, men det hekta meg gitt. Grodde det spillet ganske greit i fjor.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

JRPG er ikke min greie, men det orginale Nier fanget oppmerksomheten min og jeg endte opp med å kjøpe det når det kom. Ga det vel en 10+ timer muligens mer. Jeg likte det veldig godt, særlig stemningene, musikken og den merklige/mystiske settningen. Men alt i alt, var jeg ikke kjempe fan av gameplayet og andre spill tok etterhvert bort oppmerksomheten. Har hatt lyst til å spille det igjen i en evighet nå, uten å tatt skrittet.

Nier automata var en fantastisk opplevelse. Så jeg kommer garantert til å køpe en remake :D

Lenke til kommentar
Mala skrev (3 timer siden):

Drakengard 3 fant jeg av en eller ann grunn veldig underholdende. Kjørte igjennom samtlige hoved branches inder spillet nesten på strak arm. Et teknisk helvetes spill, men det hekta meg gitt. Grodde det spillet ganske greit i fjor.

Nå var det drakengard 1 (drag-on dragoon) som hadde en slutt som førte til begynnelsen av nier.

Det er en blanding mellom dynasti warriors og en flight sim.

Lenke til kommentar

Ja er klar over at det er to foregående spill før Drakengard 3, men det er vel såpass ræva blues at jeg ikke er helt sugen på å prøve å få tak i de en gang. Er vel sikkert en viss obskur samleverdi på disse også.

 

EDIT: Var ikke de dyreste likevel. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...