Gå til innhold

Ønsker hodetelefonanbefalinger


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter et headset med magisk lyd, eksepsjonell bass og generelt en god lydopplevelse til under 2500 kr. Vil ha hodetelefoner som er store, som dekker ørene godt og stenger ute støy. At de sitter behagelig på hodet er viktig ettersom de vil bli brukt en del til å høre på musikk, se film på nettbrett/pc osv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Abyss f.eks har hodetelefoner som er magiske i ordets rette forstand, men 2500 kr blir litt lite for dem. Sony MDR-1A er rimelig ok for highres. Kan ha "litt" for mye bass (les MYE), men det kan du regulere ved gradvis tetting av bassporten. Torky fungerte greit for min del. Monterte opp kabelen med strips da den hadde mye handlingnoise p.g.a plasseringen og skulderbevegelser.

Lenke til kommentar
vidor skrev (45 minutter siden):

Abyss f.eks har hodetelefoner som er magiske i ordets rette forstand, men 2500 kr blir litt lite for dem. Sony MDR-1A er rimelig ok for highres. Kan ha "litt" for mye bass (les MYE), men det kan du regulere ved gradvis tetting av bassporten. Torky fungerte greit for min del. Monterte opp kabelen med strips da den hadde mye handlingnoise p.g.a plasseringen og skulderbevegelser.

Takk for anbefalinger, glemte dog å legge til at de må være trådløse.... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...