Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva kan sterke smerter i overkroppen skyldes?


Nysgjerrig3

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat vært veldig syk. Det varte max en halvtime.

Jeg hadde store smerter fra og meg nakken og til og med ribbena. Også i øvre del av armene. Og jeg kastet opp mye.

Er det noen som vet hva dette kan være?

Rettelse: Det var ikke hjertet, som flere sier, da det varte under en halvtime.

Endret av Nysgjerrig3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken arm? 

Kan være symptomer på hjerte, men kan også være mye annet... 

Ring legevakta vis du føler deg veldig dårlig og det var store smerter. Bare for å være sikker. 

Jeg er ikke helsepersonell, men den type symptomer du beskriver hadde jeg personlig kontaktet lege. 

Endret av ScandiFlick
Lenke til kommentar

Da jeg hadde gastrointenstinert problem (sterk gastritt), så ble jeg helt slapp og hadde vondt i hele kroppen, også overkroppen. Hadde til og med problemer med å gå. Var redd det var hjertet (skjedde på danskebåten) eller tynntarmen. Hadde du spist eller drukket noe spesielt, mye eller annerledes i tiden før dette oppstod?

Jeg hadde ikke oppkast, da.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...