Gå til innhold

Liten forsinkelse for Fallout 76: Wastelanders


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er spent på om de klarer å redde spillet. Det å snu en så stor skute tar tid og det er lite rom for feil fordi det tar så lang tid før man vanligvis kan gjøre store feilrettinger. De har jo forstått hva folk vil ha, så nå har de i alle fall en sjanse for recover av all innsatsen de har lagt ned i utviklingen for å ikke tape så alt for mye.

Lenke til kommentar
On 3/27/2020 at 8:26 AM, boundishh said:

Mer testing? Var ikke klar over at bethesda drev med slikt.

De skal være glad det er et så bra community som også rydder opp i feilene for dem. Derfor man ikke bør kjøpe Fallout på konsoll. 

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Ghost pirate LeChuck:

Polerer du en dritt så er det fortsatt en dritt...

Har sett nok reviews til å gjøre opp en mening, lest nok om spillet også.

Det komiske er at du ikke forstår hva jeg skriver :)

Jeg gir blanke faen i hvor mye de har fiksa på spillet og om det har blitt aldri så bra.

Mitt poeng er at det spillet de slapp var så ekstremt dårlig at de som lagde spillet skulle vært oppsagt og aldri fått jobb innenfor spill industrien igjen. DETTE er noe jeg ikke støtter ved å IKKE kjøpe spillet. Samme om de "fikser" det etter et år.

Dette er da en tankevekker neste gang de velger å slippe et spill. Problemet er folk som har en holdningen du beskriver som kjøper et spill før / etter det er "fikset"

Det sender et signal at det de gjør er "greit" og kan "fikses"

Men for all del. Forsett å støtt møkk og støtt verden inn i en fremtid med 1/3 dels ferdig spill der du står med din avatar på en grå blokk på 3x3 meter uten noenting annet. For du vet.. det blir "fikset" så da er det greit å ta 599,- for dritten.

Tommel opp for mennesker som ikke klarer å tenke lengre en, en beta versjon.

Endret av WigNut
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (19 timer siden):

Er du klar over at No mans sky har blitt fikset og har blitt et svært populært og bra  spill? NMS er dritfett. Du troller nok bare men det bryr jeg meg ikke om fra nå av.  Fallout 76 kan også bli bedre, vi vet ikke enda. . Men du er kanskje for skutt i hodet til å se lenger enn din egen nesetipp.

Jeg er klar over det.

Jeg er også klar over at no man's sky ikke behandlet / behandler spillerne som skit, og at det faktisk fikses, noe Bethesda ikke gjør med Fallout.

 

HaggbartSlark skrev (17 timer siden):

Men det du skriver der er irrelevant for 99,99% av spillere som kjøper spillet nå. Nedsiden ved å kjøpe det for 200 kroner nå er veldig liten, og oppsiden er at du potensielt får et par hundre timer underholdning for en billig penge. Dersom du mener man skal la være å gjøre det pga at noen har blitt dårlig eller feil behandlet av Bethesda tidligere så er det jo i aller høyeste grad snakk om politikk.

Problemet er at du da støtter opp folkene som har holdt på slik.

Om Bethesda begynner å tjene penger på Fallout 76, så vil de aldri lære noe av det.

Det er snakk om å beskytte spillerne og en spillserie som fortjener langt bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker jo at om store deler av spillebasen venter med å kjøpe spillet til det koster en slikk og ingenting så er det tapte inntekter for Bethesda, og dermed vil det jo være skadelig for dem selv om de holder på sånt.

De skal ha kudos for at de fortsetter å investere i spillet, og fordi det faktisk har blitt meget bra. Men de selger altså spill til halvparten pr enhet enn hva de kunne gjort om det var glimrende ved launch.

Personlig synes jeg det er langt bedre enn for eksempel Outer Worlds, som jeg ble ekstremt skuffet av siden jeg har spilt mye av det Obsidian har lagd tidligere. Men for meg holder det ikke å være "good guys", man må faktisk levere. Så kan man selvsagt argumentere for at det burde vært levert fra launch. Men jeg velger heller et ambisiøst prosjekt som omsider blir bra enn et sterilt og kjedelig prosjekt som funker 100 % ved launch (noe jeg aldri trodde jeg skulle si om Obsidian...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...