Gå til innhold

Liten forsinkelse for Fallout 76: Wastelanders


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alle Fallout spillene og elsker serien. Men over mitt lik om jeg kjøper dette søppelet av et spill.

La dritten dø og kom dere på jobb igjen bethesda og begynn på nytt.

Jeg stemmer med lommeboka og kommer ikke til å "støtte" dette spillet om det så kommer på salg til 5 kroner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
WigNut skrev (5 timer siden):

Har alle Fallout spillene og elsker serien. Men over mitt lik om jeg kjøper dette søppelet av et spill.

La dritten dø og kom dere på jobb igjen bethesda og begynn på nytt.

Jeg stemmer med lommeboka og kommer ikke til å "støtte" dette spillet om det så kommer på salg til 5 kroner.

Sier han som ikke har prøvd spillet engang men som elsker og har alle Falloutspillene for det?  *plystre*
Lett påvirkelig?
DET store hatet og ikke engang prøvd det ?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Fallout siden det første spillet kom (1997) men mine favoritter er 3 og New Vegas. Jeg angrer skikkelig på at jeg støttet Bethesda når det kommer til 76 pga alle løftene som ble brutt, man skulle trodd at et så stort og anerkjent selskap/spillutvikler hadde klart å snekre sammen et spillbart spill.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (6 timer siden):

Flere enn du tror :p 
Gjør det deg sint eller oppgitt?

Vent til wastelanders kommer, da kommer du til å bli rasende :p 

Prøver du å trolle eller forstår du ikke hvor dårlig Bethesda har behandlet spillerne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forutsigbart hat i kommentarfeltet, fra folk som mest sannsynlig ikke har prøvd spillet siste året (eller i det hele tatt). Dere får bare holde på med anti-76 tribalism hvis det får dere til å føle dere bedre. Til informasjon har Fallout 76 reddit 216k følgere, det er vel ca som ESO. Så spillet har åpenbart mange fans til tross for dårlig launch. Kjøpte det for 150 kr selv i fjor vår, fantastisk valuta for pengene. Har over 200 timer, og får sikkert 200 til nå.

Har forøvrig spilt alle Fallout-spillene, synes Bethesda skal ha ros for dette også. Selv om de fortjener at folk kjøper det på billigsalg nå etter dårlig tilstand ved utgivelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Jeg blander ikke inn politikk i spill. Liker jeg spillet så spiller jeg. Slutt å tenk så mye.....

Politikk? Det er ikke snakk om politikk, det er snakk om å sperre spillerne ute fra spillet fordi de rapporterte en bug i spillet (som spillet har tusenvis av)

Spillere som ikke fikk det som ble lovet.

Spillere som ikke fikk pengene tilbake.

Osv. Osv. Osv.

Dette spillet gjør en dårligere jobb en no man's sky, og det sier sitt.

Endret av Iki
Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

 

Dette spillet gjør en dårligere jobb en no man's sky, og det sier sitt.

Er du klar over at No mans sky har blitt fikset og har blitt et svært populært og bra  spill? NMS er dritfett. Du troller nok bare men det bryr jeg meg ikke om fra nå av.  Fallout 76 kan også bli bedre, vi vet ikke enda. . Men du er kanskje for skutt i hodet til å se lenger enn din egen nesetipp.

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det du skriver der er irrelevant for 99,99% av spillere som kjøper spillet nå. Nedsiden ved å kjøpe det for 200 kroner nå er veldig liten, og oppsiden er at du potensielt får et par hundre timer underholdning for en billig penge. Dersom du mener man skal la være å gjøre det pga at noen har blitt dårlig eller feil behandlet av Bethesda tidligere så er det jo i aller høyeste grad snakk om politikk.

Lenke til kommentar

ESO spiller jeg shiten ut av, jeg elsker det spillet, har alle DLCene og forhåndsbestilt Greymoor men Fallout 76 er totalt ødelagt, du kan beskytte spillet så mye du vil men det endrer ikke at spillet er dønn kjedelig og helt tomt. Jeg skal gi Bethesda en siste sjanse og får å være ærlig og la oss håpe at Coronaviruset faktisk redder Bethesda som spillselskap siden det har gitt de mer tid til å teste før de slipper utvidelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...