Gå til innhold

Med The Division 2s nyeste oppdatering må du tenke deg om før du skyter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
45 minutes ago, Fuglsetrampen said:

Er denne artikkelen basert på journalists erfaring med Polarity Switch og TU8.4, eller er det bare ukritisk videreformidling av utviklers lovnader om hvordan ting fungerer?

Hei.
Jeg var innom spillet i natt for å se hvilke endringer som er på plass og finne ut akkurat hvordan Polarity Switch fungerer. Artikkelen er basert på både erfaringer fra den økten og oppdateringsinformasjonen som Ubisoft har lagt ut. 
Om du tror du har oppdaget en feil i artikkelen er det bare å si fra, så skal vi nok finne ut av det. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var bare mest at ordlyden slo meg som en mer eller mindre omskriving av oppdateringsinformasjonen.

Hadde i grunn vært interessant om en (eller flere) skribenter satte av tid til å "følge" et spill av denne typen over tid, og legge ut jevnlige oppdateringer om opplevelsen.

Personlig merker jeg at jeg har spillt "nok" Division 2 nå; har kommet til det punktet at alle feilene er mer irriterende enn gleden over det som faktisk fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg i det å ha noe dedikert! Syns det er fint å få oppdateringer på Norsk, til tross for patchnotes. Personlig føler jeg motsatt av deg her. Får ikke nok Division 2. Fikk fullført raid, har mange build i mange variasjoner som fungerer godt og spillet er bedre enn noensinne. Feilene (bugs) er irriterende men spillet er langt bedre enn konkurrentene nå syns jeg. Ble så lei av Destiny 2, som jeg har foretrukket i flere år nå, så div2 expansion var veldig velkommen! Shd level 230 eller nå og fortsatt mye kos! Fortsett med artikler, forfatter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (1 time siden):

Enig med deg i det å ha noe dedikert! Syns det er fint å få oppdateringer på Norsk, til tross for patchnotes. Personlig føler jeg motsatt av deg her. Får ikke nok Division 2. Fikk fullført raid, har mange build i mange variasjoner som fungerer godt og spillet er bedre enn noensinne. Feilene (bugs) er irriterende men spillet er langt bedre enn konkurrentene nå syns jeg. Ble så lei av Destiny 2, som jeg har foretrukket i flere år nå, så div2 expansion var veldig velkommen! Shd level 230 eller nå og fortsatt mye kos! Fortsett med artikler, forfatter!

Enig angående Destiny 2. Det er bare en skygge av seg selv. Har mange timer der men nå er det slettet. Desverre er Bungie for grådige. Og Activision var aldri problemet. Det føltes mer som jobb i slutten enn det var gøy. Evig grind for å holde på spillere og reskins av gamle feil. Kan skrive sider opp og ned om alt som er galt med Destiny 2. Men Destiny har gitt meg vanvittig mange timer med glede, bare så det er sagt. 
The Division 2 er bedre en noensinne. Liker det veldig godt. Har aldri spillt raidet desverre, er mest solospiller som spiller oppdrag med matchmaking

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...