Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bytte takrenner på hus fra 1981


Anbefalte innlegg

Noen blikkenslagere som vet om takrenner til ett Block Watne hus fra 1981 ikke lenger finnes?

Det er etter mine øyne type standard takrenner man finner på alle hus.

 

Det lekker litt fra de på huset hos min Mor, og hun ønsker å få byttet på den ene siden av huset, og hadde en innom til å prise som ikke helt oppførte seg som man bør på en befaring.  Men han nevnte at den typen/størrelsen ikke fantes mer, og måtte bytte rundt hele huset. Det høres litt underlig ut for min del.

Det har blitt prøvd å fikse de små lekasjene over tid, men kommer tilbake, så planen er å bytte ut, og flytte skjøtene slik at de ikke treffer persienne og ødlegger disse igjen (skal byttes de også).

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg regnet med at hvis det ikke finnes, så kan de nok tilpasse noe. Det er takrenner som går hele veien rundt, så det bør nok være noe de skal kunne tilpasse i hvert hjørne.

Han som var på befaring var nok bare ute etter å selge ekstra. Noe av det første han sa var at hele taket måtte byttes, noe som foreløpig ikke er nødvendig. Synd da de ble anbefalt av den lokale byggevare leverandøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...