Gå til innhold

Det nydelige Child of Light er gratis på PC nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåka skrev (På 25.3.2020 den 18.04):

Har brukt Uplay i årevis jeg finner ikke noe feil med dette så hva du har å klage vil jeg gjerne vite??

Jeg prøvde først en piratversjon av Far Cry 3 - Blood Dragon. Jeg likte dette spillet så godt at jeg kjøpte det på Steam - jeg fant så ut at jeg måtte også ha en Uplay konto for å spille det, noe jeg gjorde under tvil.

Når alt var satt opp og jeg ønsket å faktisk spille spillet begynte en ~3 GB DL...som etter drøye 70 % feilet. Og så feilet den igjen på samme sted. Og etter ett siste forsøk feilet den igjen. Med min ADSL-linje hadde det gått nesten 2 timer nå.

Så jeg la inn igjen piratversjonen og var inne igjen i spillet etter rundt 20 minutter.

Moralen er: "førsteinntrykket er viktig." Og Uplay feilet fullstendig. Og Steam også for alt jeg bryr meg. Jeg vil spille spill, ikke vente på at Steam automatisk først skal patche seg selv, og så patche spillet jeg skal spille som med min båndbredde tar så lang tid at innen jeg faktisk kan spille noe har glemt hva det var jeg ville spille i utgangspunktet.

Da tar jeg heller piratversjoner eller GoG med sine offline installers. Jeg sitter forøvrig fortsatt, 5 år senere, på samme 15 / 0,7 Mbps ADSL-linje...

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...