Gå til innhold

Noe av det verste du vet


Disorder

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å lage en tråd hvor folk kan dele hva de hater mest her i verden, om det så er en liten filleting eller ikke, alt er av interesse.

Tenkte først at den "ting som irriterer"-tråden ligner, men den handler mer om irriterende ting man støter på i hverdagen. Denne tråden handler om hva vi innerst inne hater mest i denne verden. (Lenge leve negativitet?)

Jeg kan starte:

Nachspiels (gjerne inkludert en dude med kassegitar)

Jeg hater stemningen på nachspiels. Alle skal åpne opp om sine følelser eller tanker som aldri blir fulgt opp. Man er som regel sliten og møkkings.

Sitter det en fyr med kassegitar og synger hits fra de siste tiårene, så får jeg lyst til å brenne ned hele huset mens alle fortsatt sitter der. 

Til slutt, alle skal absolutt sette på en sang man bare MÅ høre. Og "man må høre på det verset der, for det bare gir så mange feeeels"

Selvfølgelig har jeg ikke bare negative holdninger mot nachspiels, men poenget med tråden er å lufte litt forakt over det man snakker om ;)

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiselyder .. får lyst til å kaldkvæle hvem enn som er nærmest meg i det øyeblikket, uavhengig av hvem det er.

Det verste jeg vet om i form av frykt er å bli fanget i store bølger og drukne. Slåss så hardt man kan og likevel tape.

Å få en psykopat på nakken som bruker subtile metoder bare for å gjøre livet surt over lang tid ville også vært høyt på lista.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (1 time siden):

Spiselyder .. får lyst til å kaldkvæle hvem enn som er nærmest meg i det øyeblikket, uavhengig av hvem det er.

Det verste jeg vet om i form av frykt er å bli fanget i store bølger og drukne. Slåss så hardt man kan og likevel tape.

Spiselyder ja, det er hat. Sitte på frokostbordet sammen med svigermor, hun prater sakte, puster tungt (røyker) og prater med mat i munn. Kjennes ut som det kryper en tarantell på speed på innsiden av huden.

Og har nesten den samme frykten som deg mtp vann. Det åpne hav er værst. Svømme i et enormt og dypt hav med alle verdens skapninger under havoverflaten. Og det å svømme ut fra land og bli fanget i en strøm slik at du bare reker lengre og lengre ut i havet. Var det i sommer jeg leste om en turist som svømte ut og ikke kom seg inn til land igjen på grunn av bølger, og druknet.

Og til siste min egen. Egoistiske mennesker. Denne sitter dypt, og strekker seg over flere dimensjoner. Alt fra folk som ikke viser hensyn, til folk som utnytter deg, til folk som utnytter noen du er glad i. Du er inne på det med psykopat, men folk flest er egoister og ikke psykopater. Det er en blanding av overlevelsesinstinkt og ego. Av og til tråkker man andre på tærne for å sikre seg fordeler, som går på det første, og noen ganger snakker man nedlatende til/om andre for å booste sitt eget ego, som går på det andre. Jeg synes det er så lett å se igjennom slike ting, derfor plager det meg stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...