Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Jævla idiotregjering!!! Jeg har ikke lov å dra på hytta men bobiler og campingvogner kan dra hvor faen de vil.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
accer skrev (1 time siden):

Haha egner seg ikke med et lite telt,litt kjedelig om du har med dama og frys av pikken å ikke har varme?

Er jo billigere en en bobil ,,men husk aggregat om du må ha strøm.

Du burde prøve det godt å varmt og  kos med lavvo ?

Haha, ja det hadde tatt seg ut ?

Jeg har penger til å kjøpe meg både bobil og lavvo, men har inntil nå ikke hatt bruk for bobil, men i fremtiden vil nok en bobil være jævla viktig ??

Det skal jeg gjøre ? har du noen tips til en lavvo med god kvalitet? 

Lenke til kommentar
Trestein skrev (54 minutter siden):

Det er vel bare å la hyttefolket dra. De vet konsekvensene. Forby dem å handle på lokalbutikken. Slå av mobilnettet og la dem kose seg.

så lenge det er minusgrader blir det ikke så ille. 

Hvilke konsekvenser? Jeg bor kun 20 min fra hytta med brukbar hastighet. Jeg handler på min lokalbutikk hvor jeg bor og som faktisk også er den nermeste butikken fra hytta. 

Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D skrev (Akkurat nå):

Hvilke konsekvenser? Jeg bor kun 20 min fra hytta med brukbar hastighet. Jeg handler på min lokalbutikk hvor jeg bor og som faktisk også er den nermeste butikken fra hytta. 

La oss si at det er 20 000 hyttefolk i Hemsedal . De går 200stk på afterskistedene hvor en er smittet uten at han er klar over det. Alle går hjem til sin hytte og smitter resten i hytta. Disse står i kø i skiheisen neste dag osv. Etter en stund er 10 000 syke. Hjemmesykepleien i Lærdal blir kontaktet. Det er sansynligvis 4 helsearbeidere. Muligens en sykebil og lite utstyr. 

Det er konsekvensene 10 000syke og ingen helsearbeider. Som sagt da kan man bare håpe på sprengkulde. Ellers så får man tilstander som i Trøndelag for noen hundre år siden da en svensk hær frøs i hjel på grensen til Sverige  etter et mislykket forsøk på å ta Trondheim. Folk kunne ikke gå på stølenesine på flere år pga lukta.

Lenke til kommentar
Trestein skrev (2 minutter siden):

La oss si at det er 20 000 hyttefolk i Hemsedal . De går 200stk på afterskistedene hvor en er smittet uten at han er klar over det. Alle går hjem til sin hytte og smitter resten i hytta. Disse står i kø i skiheisen neste dag osv. Etter en stund er 10 000 syke. Hjemmesykepleien i Lærdal blir kontaktet. Det er sansynligvis 4 helsearbeidere. Muligens en sykebil og lite utstyr. 

Det er konsekvensene 10 000syke og ingen helsearbeider. Som sagt da kan man bare håpe på sprengkulde. Ellers så får man tilstander som i Trøndelag for noen hundre år siden da en svensk hær frøs i hjel på grensen til Sverige  etter et mislykket forsøk på å ta Trondheim. Folk kunne ikke gå på stølenesine på flere år pga lukta.

Det er da forskjell på hytter og, jeg har en hytte langt ute i skogen helt for seg selv, ingen mennesker på mils avstand omtrent, hvem faen smitter jeg da? Er på en måte enig med deg i at store hyttefelt og skiområde kan holdes vekk, men kan ikke fatte og begripe at øde hytter langt til skogs og i min nabokommune skal nekte meg å dra på hytta. Det er kun Erna som kan finne på noe slikt tull ?

Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D skrev (14 minutter siden):

Haha, ja det hadde tatt seg ut ?

Jeg har penger til å kjøpe meg både bobil og lavvo, men har inntil nå ikke hatt bruk for bobil, men i fremtiden vil nok en bobil være jævla viktig ??

Det skal jeg gjøre ? har du noen tips til en lavvo med god kvalitet? 

Her har du et som er veldig bra kan ha ovn i lavvoen brukes både sommer som vinter. 

Det som er fint er om en har et vann som en kan fiske i når en først drar ut på tur.

https://www.helsport.no/varanger-camp-2563.?

Har tenkt på tur i påsken selv nå, nå som ikke en kan reise noen steder. tar med meg fult utstyr og drar langt inn i marka for meg selv?

Tja en kan si at det er bobil framfor hytte som blir tingen framover. Da har en noe å bruke i tilfelle blir flere sånne tilfeller.

 

 

 

Lenke til kommentar
accer skrev (5 minutter siden):

Her har du et som er veldig bra kan ha ovn i lavvoen brukes både sommer som vinter. 

Det som er fint er om en har et vann som en kan fiske i når en først drar ut på tur.

https://www.helsport.no/varanger-camp-2563.?

Har tenkt på tur i påsken selv nå, nå som ikke en kan reise noen steder. tar med meg fult utstyr og drar langt inn i marka for meg selv?

Tja en kan si at det er bobil framfor hytte som blir tingen framover. Da har en noe å bruke i tilfelle blir flere sånne tilfeller.

 

 

 

Det så veldig bra ut ja og til fin pris også etter kun demo og blitt tatt bilder av ?

Her er det masse fine vann å fiske i, flisaelva ligger ikke langt vekk herfra heller som jeg har fått flere fine ørreter i ?

Ja, er ikke noe annet å finne på nå i disse dagene enn å tilbringe de i naturen, jo lenger inn i skogen og jo lenger fra nærmeste person jo bedre er det ?

Så sant så sant, tviler på at dette blir siste gangen og i verste fall så kan jo denne hyttenekten vare i 1 år pluss ??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...