Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Norge tar initiativ til nytt koronafond i FN - Er det greit?


Anbefalte innlegg

DaniNichi skrev (Akkurat nå):

I de landene det snakkes om er man heldig om man får noe behandling for kreft i det hele tatt.

Snakker ikke om kreft i andre land, snakker om Norge hvor medisin ifølge Erna og co er for dyrt å gi men så gir de tusenvis av ganger mer til utlandet enn det ville kostet alle kreftsyke i Norge med behandling.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har nok Erna tatt hensyn til en del faktorer som trådstarter ikke relaterer til. Disse er blant annet:

- om sykdommen får herje fritt i fattigere land uten stopp, så kan det mutere til en farligere versjon. Som så kan komme tilbake til Norge. H1N1 ble som kjent en del av vanlig influensa etter at vaksinen kom, så vi var veldige der. Covid-19 er veldig smittsomt, men har litt svakere dødelighet enn SARS sies det. Selv om det blir vel motbevist snart (Italia blant annet).

- De fattigere landene trenger hjelp fordi Norge har investeringer der. Om de går dundas, så vil de norske investeringene også.

- Medmenneskelighet

- Økt norsk innflytelse i verdenssamfunnet fordi Norge blir sett på som et foregangsland og bebodd av gode mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (36 minutter siden):

Vil anbefale og la være å respondere tråder opprettet av denne personen. 

Det er innlysende at personen troller og er ute etter en form for oppmerksomhet og reaksjoner. 

Der tar du faktisk feil, jeg verken troller eller er ute etter oppmerksomhet og reaksjoner, jeg ønsker kun det beste for oss nordmenn. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
BMW 5-serie 535D skrev (1 time siden):

Aner ikke, men banning er det jeg er kjent for, et liv uten banning er ikke et liv for meg... Vi er i 2020, Jesus er død 

Jesus er fantasi imo

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Norge tar initiativ til nytt koronafond i FN - Er det greit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...