Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har veldig vondt i tåa ved siden av stortåa, neglen er helt svart


Gjest 04df7...d7c

Anbefalte innlegg

Gjest 04df7...d7c

Jeg har ofte veldig vondt i tåa, det kommer i puljer, kan ha dritvondt i 10 min før det gir seg og jeg ikke har vondt i opptil et par timer før det begynner igjen. Å være borti noe er et rent helvete, bare å treffe en sokk på gulvet er som å stikke tusenvis av nåler inn under neglen. Neglen er helt svart 

Jeg er redd for hva dette kan være men vil ikke kontakte lege heller for at de er allerede overarbeidet og det ikke frister å dra på et legesenter nå og bli smittet av korona i tillegg. 

Anonymous poster hash: 04df7...d7c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn en balje, bland sammen vann og grønnsåpe, og sitt med foten i dette en halvtimes tid. Dette er hva legen vil råde deg til om du har betennelser eller slikt. Gjør dette vær dag et par tre dagers tid, om dette ikke hjelper - kontakt lege.

Endret av TwoFace
Lenke til kommentar
Gjest 04df7...d7c
Sampson skrev (4 minutter siden):

Inngrodd negl?

Nei tror ikke det er Inngrodd negl, skal legge ut et bilde 

TwoFace skrev (3 minutter siden):

Finn en balje, bland sammen vann og grønnsåpe, og sitt med foten i dette en halvtimes tid. Dette er hva legen vil råde deg til om du har betennelser eller slikt. Gjør dette vær dag et par tre dagers tid, om dette ikke hjelper - kontakt lege.

Å få neglen under vann har jeg prøvd men da får jeg utrolig vondt, vet ikke hvorfor men mulig jeg har hatt litt for varmt vann? Kan kanskje prøve med litt mer lunkent vann

Anonymous poster hash: 04df7...d7c

Lenke til kommentar

Du skulle ikke tilfeldigvis ha kjøpt nye sko rundt uker til en måned før dette begynte? Det minner meg hvertfall om noe en kompis hadde, neglen ble blåsvart, gjorde vondt og datt av tilslutt. Viste seg at ene skoen var hakket for liten til ene foten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...