Gå til innhold

World of Warcraft gir nå spillerne dobbelt så mange erfaringspoeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha sant!

Uansett rett før neste expansion vil dem gjøre om på leveling systemet, slik at det blir 1-50 (velg expansion) og deretter 10 neste levels blir nyeste content. Dvs, man uansett vil levele mye raskere.

XP bonus nå er kjekt for dem som spiller, men BFA er såpass kjedelig at kan like godt vente til høsten :)

Lenke til kommentar

Rart at Blizzard ikkje har WoW 2 på planene. Ny verden, nye karakterer, nye klasser kanskje, ny grafikk motor, ny soundtrack, med nye konsept og ikkje minst nytt combat system.... Då hadde nok til og med eg prøvd det ut, då eg ikkje hoppet på hypen 16 år siden, og har ikkje tenkt å begynne på Wow no... Blizzard treng noko nytt i WoW universet.. Det vil drysse fint inn i Hearthstone også...

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det de skulle ha gjort med WoW Classic etter at de var ferdige med alle fasene, var å gå for en helt ny utvidelse, i stedet for TBC. Et parallelt / alternativt univers. Videreutviklet spillet i en annen retning, med en alternativ historie.

Da ville de hatt muligheten til å lære av av alle "feil" i senere expansions. Samtidig ville mange classic-spillere nok garantert likt nye opplevelser innenfor samme rammer som classic.

Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (10 timer siden):

Warcraft var jo RTS i sin tid. Et Starcraft MMO ville nok vært veldig likt WoW, bare i rommet.

Hadde det vært mulig med Starcraft da?

Ser ikke helt for meg at det hadde blitt så lett å designe hundrevis av våpen og rustninger i det universet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...