Gå til innhold

Mobilsporing viste at vi reduserte reisingen vår med 60–65 prosent etter regjeringens tiltak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil tru at det er for det meste reising til/frå jobb som ble redusert. Mange med hjemmekontor, noen er permitert.

Ut i frå artikler og bilder frå Oslo/Bergen, så lever folk som vanlig uten å tenkje på andre. Andres liv betyr ingenting så fremt ein får ta utepils/stå på ski.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734

Selvsagt er det sporing av enkelt personer. For å ha en vellykket sporing må det brukes en unik id i forbindelse med sporingen. Da er det bare spørsmål om sammenkobling av datasett før man vet hvilken person det er.

Lenke til kommentar

Utifra andre artikler jeg har lest rundt dette er at Telenor og Telia deler infoen med kommunen , men de får bare info hvor mange som er i den og den sonen og kan sende sms / varsel til de men de har ingen anelse om hvem folk er for den infoen blir ikke delt fra Telenor eller Telia.

 

fra artikkelen jeg har lest : https://www.tv2.no/nyheter/11319277/

Endret av Datafriken
Lenke til kommentar

Stopp FNs teknokratiske overvåkings og kontrollsamfunn som våre politikere innfører i dag. FNs agenda 30 er avviklingen av demokrtiane i vesten og innføringen av et overvåkingsdiktatur. Si nei til dette ved å ikke stemme på et globlalistnasist parti ved neste valg. Globalistnasistene er AP, SP, FRP, H, V, MDG KRF. Stem på demokrati ved å stamme et lite parti som vil bevare folkestyre og frihet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...