Gå til innhold

Tilbud om ny jobb?


Gjest 82d8f...3e4

Anbefalte innlegg

Gjest 82d8f...3e4

God kveld! Jeg ble ferdig med vg3 i fjor og har jobbet på Meny et års tid før jeg og mange andre ble sagt opp for noen måneder siden som ringehjelp pga nytt budsjett. Jeg har nå jobbet som ringehjelp på Rema 1000 i en uke og trives veldig godt der. I dag ble jeg oppringt av en annen Rema 1000 jeg var på intvervju hos et par uker tidligere med oppstart fra mandag. Den nye arbeidsgiveren sa han kan tilby meg fast stilling om han er fornøyd med meg og at det er gode muligheter hos han mens min nåværende sjef sier han ikke kan tilby meg fast stilling enda (forstålig mtp hvor lenge jeg har jobbet der) og at han er usikker hva butikken kommer til å omsette for.  Han sa også det er muligheter hos han. Den jeg jobber på nå er mye større enn den andre jeg har fått tilbud om (aldri sett en så liten Rema før). Alt i alt trives jeg veldig godt jeg men er usikker. Jeg synes kanskje svaret jeg fikk fra den nye arbeivsgivern min hørtes mer sikkert ut fra min nåværende sjef.. Forslag?

 

Stor takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 82d8f...3e4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fast stilling er jo ganske trygt å ha så jeg ville gått for den, men du må selv vurdere om du synes at din nåværende jobb potensielt kan være så mye bedre at du velger å ta sjansen på å vente og se om du kan få den. Du er jo ung og har kanskje muligheter til å ta den sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...