Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Egentid når man har barn


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hadde også en barnefar som ble besatt av å ha tid til seg selv etter vi fikk baby, han bor uten oss i dag og har det best sånn, slipper å plages med både barn og forpliktelser. Han og seg selv var MYE viktigere. Jeg for min del måtte innse å få barn må man glemme seg selv, passe på de timene barnet er i barnehage/skole/sover/er på besøk til å få litt tid til med seg. Jeg synes tiden med barn og nå ungdom har vært kort 16 år, og har hatt nok av tid overs til meg selv både før jeg fikk barn og nå når barnet klarer seg selv. 

Lenke til kommentar

Alt i livet har sin tid, og småunger og gaming er dessverre en elendig kombo. Det er tiden i livet hvor du har dårligst med tid, samliv, er på ditt mest slitne og sover minst. Etter unge nummer to kom, solgte jeg playstationen min, rett og slett fordi jeg kunne ikke prioritere det over tid med kona, rydde huset, klippe plen, brette klær, forberede til barnehage osv. 

Men det går over. Nå er størstemann 5 år, og jeg vurderer PS5 når den kommer til jul. Lego spill til junior, og noe annet til meg. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
PanserJohan skrev (8 timer siden):

Alt i livet har sin tid, og småunger og gaming er dessverre en elendig kombo. Det er tiden i livet hvor du har dårligst med tid, samliv, er på ditt mest slitne og sover minst. Etter unge nummer to kom, solgte jeg playstationen min, rett og slett fordi jeg kunne ikke prioritere det over tid med kona, rydde huset, klippe plen, brette klær, forberede til barnehage osv. 

Men det går over. Nå er størstemann 5 år, og jeg vurderer PS5 når den kommer til jul. Lego spill til junior, og noe annet til meg. 

Godt å få det bekreftet.

Lenke til kommentar
PanserJohan skrev (16 timer siden):

Alt i livet har sin tid, og småunger og gaming er dessverre en elendig kombo. Det er tiden i livet hvor du har dårligst med tid, samliv, er på ditt mest slitne og sover minst. Etter unge nummer to kom, solgte jeg playstationen min, rett og slett fordi jeg kunne ikke prioritere det over tid med kona, rydde huset, klippe plen, brette klær, forberede til barnehage osv. 

Men det går over. Nå er størstemann 5 år, og jeg vurderer PS5 når den kommer til jul. Lego spill til junior, og noe annet til meg. 

Hvis planet of the eyes er tilgjengelig til Playstation så er det å anbefale. Kjøpte det nettopp for min som snart er 5 og det er hans første spill. Det slo an.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...