Gå til innhold

MIUI 11 offers one-click to disable Ads of Xiaomi phones: Here is how to do it


Anbefalte innlegg

Many users may be bothered by the endless advertisement of the MIUI system. However, the latest MIUI 11 offers one-click to block Ads from MIUI system. Don’t know how to do it? Just check the simple steps below.

one-click to disable Ads function on MIUI 11

Easy ways to turn off the Ads of your Xiaomi phone with MIUI 11 OS

 

Step 1. Navigate to the “Settings” in your phone.

Step 2. Click “Mi Account” - click “Privacy”.

Step 3. Then select the “System Ads”.

Step 4. Toggle off the System Ads button. When the button becomes gray, it indicates that you have successfully turned off the Ads from MIUI system.

Once the “system Ads” is turned off, the advertising recommendations that appear in the application of system tools will be blocked during our daily use of Xiaomi phone.

Presently, several Xiaomi phones, like Redmi K20 and Redmi 7A, have been able to get official MIUI 11 global update. If you want to know when your Xiaomi phones will get MIUI 11 update, you can check this update plan about “These Xiaomi and Redmi phones will get MIUI 11 and Android 10 update by the end of 2019”.

Therefore, for those who have received the MIUI 11 update, do not forget to try this one-click to turn off the Ads function on your Xiaomi phones.

https://www.gearbest.com/blog/how-to/miui-11-offers-one-click-to-disable-ads-of-xiaomi-phones-here-is-how-to-do-it-8966

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OC-Freak skrev (4 minutter siden):

Tenkte jeg skulle teste dette, men er en hake, man må logge inn på mi konto, noe jeg aldri har laget og heller ikke hatt interesse av. Selv om jeg sikkert har hatt 7-8 xiaomi telefoner.?

Men om det er mye reklame, og du vil bli kvitt det, er det vel ikke noe problem å lage seg en konto...?

Lenke til kommentar
tflovik skrev (59 minutter siden):

Jeg har MIUI 11 på min MI 9T PRO, har ikke gjort noen instillinger og har heller ingen reklame.

Mener jeg leste et sted at det kun er visse land som får reklame.

Tidligere har i alle fall internasjonale versjoner av mobiler hatt mye mindre slikt enn kinaversjoner, så mulig det er forskjellen.

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...