Gå til innhold

Frakt Firma fra USA til Norge (F.eks JetCarrier)


Anbefalte innlegg

Tenker å bestille noe fra USA, som kun sender til USA, så jeg trenger noen som sender til Norge

Finner mye om JetCarrier fra 2004 og jo nyere funnene blir, jo dårligere blir omtalene, og finner ikke noe nytt, så er de bra lengre?
Er det noen som bruker slike tjenester som kan dele erfaringer?

Første jeg fant som så bra ut var Myus.com, og jetcarrir kom ikke opp før jeg søkte på jetcarrier

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde konto hos Myus i ca. et år (tilbake i 2012 tror jeg det var) Kan trygt slå fast nå at jeg nok aldri burde opprettet noe konto der. Måten de behandlet mine varer på var til tider helt forkastelig og de brydde seg rett og slett ikke om å gjøre en skikkelig jobb. Opplevde flere ganger at det var brukt en skarp kniv for å skjære opp de pakkene som kom inn for å "undersøke" innholdet uten å bry seg om det ble noe skader fra kniven...som jo det ble flere ganger. Hjalp heller ikke å ta dette opp med min "private kjøpskontakt" (inkl. i premium abonnementet til $60-80?) som forøvrig ellers var veldig hjelpsom. De hadde en maks $10 type erstatning om noen skader oppstod som jo bare var en vits. Måten de pakket på lot det være igjen mye tomrom inni fraktboksa som bokstavelig talt betyr at du betaler for denne luften og dette er ikke billig (dimensional weight) Det som kan sies er at når de først mottok ordren fra meg om "consolidate shipments" og sende ut, gikk dette veldig raskt og fraktmetoden tror jeg var med UPS. Pakken brukte kun 2-4 dager på å dukke opp. Dette kostet naturlig nok flesk så ikke noe små summer jeg betalte for frakten. Så skal du kjøpe varer som må behandles forsiktig bør du ikke satse på å etablere konto hos MyUs.com. Skal du handle mursteiner derimot...

 

Det kan være en ide å sjekke om noen i USA kunne tenke seg å hjelpe til med slike ting mot en liten godtgjørelse. Jeg snakker selvsagt av erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...