Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg smittet av koronaviruset? Hodepine


Dubious

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt hodepine i flere dager, er jeg da smittet?
Er nok mange personer som tror de er smittet bare for de er litt syke, men uten test så skal du ikke inn i statistikken, og skal da heller ikke komme med egne erfaringer fra hvordan det er å være smittet, når du sikkert ikke var smittet

Endret av Dubious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (16 minutter siden):

Jeg har hatt hodepine i flere dager, er jeg da smittet?
Er nok mange personer som tror de er smittet bare for de er litt syke, men uten test så skal du ikke inn i statistikken, og skal da heller ikke komme med egne erfaringer fra hvordan det er å være smittet, når du sikkert ikke var smittet

Har du vært i kontakt med noen som er smittet kan du gå ut ifra at du selv har blitt det, når de riktige symptomene kommer. Det er svært smittefarlig. 

Lenke til kommentar

Hehe... Opplevde det samme. 

Ble forkjølet 11. mars, sår hals og noe hosting. Ble gradvis bedre.

Onsdagskveld 18. mars kom en kraftig hodepine og ble slapp, hadde lite energi. Våknet natt til 19. mars, fortsatt samme. Holdt meg hjemme både 19 og 20. mars. Vondt i hode og slapphet. Halsen begynte å bli vond igjen fredag 20. mars. Var sikker på at jeg hadde covid19, men ble bra på lørdag og er helt frisk i dag så jeg tviler på at det var covid19. Men man blir litt skeptisk/"hypokonder" når man leser hvordan folk opplever sykdommen og har samme symptomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...