Gå til innhold

Hva har du mest lyst til når coronaen har gitt seg?


Hildran11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gaardon skrev (34 minutter siden):

Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle savne kroppskontakt så mye som jeg faktisk gjør. å få klemme noen igjen er det jeg gleder meg til.

Rart det der, jeg har aldri likt å klemme andre mennesker, det er en av de tingene jeg misliker mest av menneskelig interaksjon. Så i så måte er det mer enn nok med et fast håndtrykk, selv utenom disse tidene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hildran11 skrev (1 time siden):

Det høres da trist ut...

Spørs på perspektivet :) Nå er jeg ikke så utsatt som folk som har mye krav til kontakt med andre mennesker. Og man har jo alltids telefon, kan ringe folk og slå av en prat, og man kan gå en tur i naturen, og byen om nettene om man vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Taurean skrev (3 minutter siden):

Spørs på perspektivet :) Nå er jeg ikke så utsatt som folk som har mye krav til kontakt med andre mennesker. Og man har jo alltids telefon, kan ringe folk og slå av en prat, og man kan gå en tur i naturen, og byen om nettene om man vil.

Absolutt.  Verdien av det blir kanskje ekstra tydelig nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...