Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Remeron, erfaringer


Kausin777

Anbefalte innlegg

Har slitt med angst og depresjon dem siste 3-4 årene, har brukt 15mg Escitalopram i 3 år nå med en grei effekt, går også til psykolog. Har i tillegg også slitt endel med søvnen så jeg fikk foreskrevet Remeron som jeg tar på kvelden (15mg) noe som har fungert veldig godt, sover veldig bra nå. Var litt skeptisk til Remeron da jeg har hørt at di gir masse forferdelige bivirkninger som vektøkning, økt appetitt....osv, har ikke opplevd noen av disse, muligens fordi jeg tar laveste dose da. Hva er erfaringen til dere som bruker Remeron?.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg sov veldig lett av det, og følte medisinen kun holdt meg i de øvre søvnfasene. Følte meg ikke spesielt uthvilt selv om jeg sov, noe som var hovedgrunnen til at jeg sluttet. Men bivirkninger som vektøkning og hjerteproblemer fristet heller ikke. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 22de9...872

For søvn fungerer de dårlig. Det eneste som har en liten effekt er Vival og slike typer tabletter man liker kalle avhengighetsskapende. Alt annet er humbug og tilfører en rekke bivirkninger. Forøvrig vil jo Vival kunne hjelpe på angst-problemene dine også. Et godt gammelt og undervurdert legemiddel i dag. Disse "nye" preparatene er etter min mening bare noe dritt.

Anonymous poster hash: 22de9...872

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...