Gå til innhold

Isolasjons hjelp! Trenger tips til spill


Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har playstation 5 (beklager 4) pro og trenger tips til noen spill. Jeg liker spill som fallout 4, dying light, metro exodus.. Digger våpen modding, og gjerne litt sånn zombie/katastrofe plot.. 

Noen som har tips til spill i den kategorien? 

Endret av ScandiFlick
Skrive leif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ScandiFlick skrev (1 time siden):

Sånn casio sak fra vidergående? 

Jepp. Casio CFX-9850GC (som har fargeskjerm) for Alien Shooter 2 og, for å spare noen kroner, Casio FX-9750G Plus for Zombie Shooter 2 da Zombie Shooter har mulighet for et sort/hvitt filter. :thumbup:

Men litt mer seriøst, hvis PCen din er av eldre årgang så burde den fortsatt klare å dra disse spillene. Grafikken er lite å skryte av, men spillene er underholdende. Og som du ser på linkene jeg la ved over så er prisen omtrent 0.

Og GoG-spillene kan spilles uten internett (yey)! Siden det er spådd hele Norges infrastruktur vil kollapse osv., med nedetid på alle interwebnetz pga. alle som har hjemmekontor på hyttene sine eller whatever. Pluss at Alien Shooter og spesielt Zombie Shooter er passende "hjernedød" underholdning i disse virustider.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
2 hours ago, ScandiFlick said:

Hei. 

Jeg har playstation 5 (beklager 4) pro og trenger tips til noen spill. Jeg liker spill som fallout 4, dying light, metro exodus.. Digger våpen modding, og gjerne litt sånn zombie/katastrofe plot.. 

Noen som har tips til spill i den kategorien? 

Du kan jo hive deg på the last of us remastered for litt zombie action. Ellers vil eg anbefale God of War og Sekiro(Viss du ikkje blir lett frustrert) selv om di er utenfor din kategori. Du kan jo eventuelt prøve days gone også, selv har eg ingen erfaringer med det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ScandiFlick skrev (3 timer siden):

PCen min takler knapt minesveiper

Jagged Alliance 2, du kommer ikke til å angre. Gi det tid og lær deg det. Lei Rudy "Lynx" Roberts (så klart med andre, billigere mercenaries som du leier i 1 uke) 1 dag for å få Mini-14-rifla hans og bruk han til å ta over Drassen, tren militia fort. Du burde nok begynne på det enkleste, siden det vanskeligste er veldig vanskelig. Husk å legge ned folka før du skyter, legg dem i stilling på linje og kryp sakte mot fienden før du engasjerer. I starten kan det være lurt å ikke gjemme seg bak for mye vegetasjon siden du kan bli overrasket av styrker med vest og rifle, da er det over fort ^^ Men noen få trær bak et åpent område er fordélaktig, så skyter du et varselsskudd på bakken innenfor synsvidde (for å ikke risikere å treffe sivilbefolkning), så kommer de vanligvis løpende, i hvert fall i starten av spillet. Senere er de smartere og kan snike seg mot deg eller bare ligge og vente. Men da har du vanligvis sniperrifler og spectra-utstyr, som gir sterk beskyttelse selv mot sniperrifler og granater, men ikke mot bombekastere (kanskje 1 skudd).

Dette er et gammelt action-poengbasert spill som tar litt tid å lære, men som du får så mye igjen for når du lærer deg det. Du lærer å tenke taktisk og viktigheten av timing, altså lederskap.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...