Gå til innhold

Noen andre som også koser seg litt ekstra på grunn av Coronaviruset?


Anbefalte innlegg

Hvis vi legger bort dette med alvorligheten, de syke og de som eventuelt dør av corona viruset.

Har på følelsen at det er så få som får noe bra ut av dette.

Selv jobber jeg innen Byggdrift og har nå helt tomme bygg, Jeg kan male, Reparere, Vedlikeholde, Kontrollere helt i fred og ro, Ingen som flyr i veien, ingen jeg må ta hensyn til, jeg kan legge fra meg verktøy der jeg jobber uten og låse eller ta det med meg, jeg kan gjøre akkurat den arbeidsoppgaven jeg ønsker når jeg vill, ingen bassenger som må testes og kontrolleres, Ingen som maser om bagateller og om oppdrag jeg ikke har noe med, Ingen som spør om jeg kan bære eller flytte noe. Jeg har hele personalrommet for meg selv og kan lage meg kjempegode lunsjer med fult utstyrt kjøkken, Ikke noe vits og mase med internkontroller og brannkontroller når bygget ikke er i bruk da det ikke vil bli utsatt for sabotasje eller slitasje når ingen er der, kan uansett utsette slik på ubestemt tid

 

Ingen barneskole elever/ungdommer som bråker eller hører på musikk fra høyttalere på bussen, masse ledig plasser generelt hvor du beveger deg.

 

Hjemme kan jeg gå lange fine turer med hund uten og møte en kjeft, og når jeg har lyst til og spille så er det massevis av folk og spille med, venner og ukjente.

 

Skulle du havne i prat med noen i en butikk eller lignende så er det også koselig, folk vil prate, nå har vi alle noe og prate om, hvordan dagene går tross alt osv

 

Jeg koser meg litt sånn som tilstanden er nå :)

 

Noen andre?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er like mye lov å være glad og positiv som det er å være å være trist og bekymret i disse tider.

Jeg er introvert og må si at jeg har det ganske bra. Jeg får tid og ro til å gjøre ting jeg liker alene. Det sies jo at introverter lever i en ekstrovert sin verden, men nå om dagen føler jeg at det har blitt motsatt. Hehe

Ikke for å bagatellisere pandemien eller menneskers følelser, men man kan nå virkelig se hvor mye folk sliter på egenhånd. Det er rart å se at så mange ikke takler å være med seg selv og faktisk kjenne på tanker og opplevelser som ikke handler om kjapp stimulering og hyppig interaksjon mellom alt og alle.

Jeg tror på én side at dette er ganske sunt for samfunnet. 

Jeg snakker selvfølgelig ikke om gamle og svake som føler seg ekstra alene og redde. Det er noe vi må jobbe for å hindre at skjer

Endret av Disorder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tid til å jobbe med den ene bilen som har stått halvferdig i vinter. Så kanskje en blir ferdig til påske. Men spørs om en får ut å kjøre med denne siden SVV er stengt nå    ,pluss to andre som skal ha full service nå. 

Ellers så er det å prøve å gjøre noe som ikke er så fult så moro jobbe litt utendørs?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...