Gå til innhold

ANMELDELSE: DOOM Eternal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare spilt demoen av det første foreløpig (men jeg har også fullversjonen ventende på Steam etter et salg.) Det jeg ikke var kjempefan av i det jeg spilte da var at spillet hele tiden la opp til "glory kills". Jeg synes det var litt repetetivt med disse animasjonene hele tiden, og at det ødela litt av flyten i spillet. Ofte hadde jeg ikke noe behov å ta en glory kill, men siden fiendene tilsynelatende fikk masse ekstra health når de sto og glødet, var det like slitsom å plaffe de ned også. Det er i hvertfall sånn jeg husker det nå, får se hva jeg synes når jeg kjører gjennom hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det fremdles  "arena" kamper? ALLE  nye "old school " FPS  går for den late arena kamp saken. Shadow warrior hadde dette også.  DOOM 2016 var et bra spill,  men brettene var for trange, du hadde disse arena sakene. Det har mye dårligere replay value enn doom 1 og 2.

Hver gang jeg har spilt doom 2016, ender jeg opp med å spille brutal doom og spiller det mye mer.

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye story i Doom spillene, men du får den ikkje inn med teskei, mye på samme måte som FromSoftware spillene, når det er sagt virker det som det er meir fokus på å fortelle historien gjennom cutscene og diverse i Eternal. Uansett gleder eg meg som ein unge, spillet ser rått ut, har liten tvil på at det kan bli et av mine favoritt Single player FPS spill.

Lenke til kommentar

Har spilt et par doom spill mulig jeg har gått glipp av ett. Dette er det skjedligste jeg har spilt så langt. Er vanvittig repetativt både med animasjoner  og monstre. Våpenene er ikke spesielt intresante heller. Mulig det tar seg opp senere i spillet. men tviler på at jeg gidder å finne ut.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
22 minutes ago, PaladinNO said:

Hva må til for å faktisk spille Doom: Eternal?

Er det slik det skal være med et spill: kjøp og last ned digitalt (mtp. at spillet skal ha 50 GB), legg inn en CD-nøkkel, trekk ut nettverkskabelen hvis man vil og start spillet med snarveien på skrivebordet?

Har du prøvd å offre en hvit oske?

Funka fjell for Alexander den store.

Lenke til kommentar

Antar du mener å ofre en hvit okse. Nei, jeg refererer ikke til systemkravene til spillet, de har jeg under kontroll.
Dessuten fungerer det bedre å ofre ei jomfru. Selv om en slik en, i kvinnelig utgave, er vanskelig å finne der jeg bor.
Som innflytter har jeg funnet ut det er stort sett er bare innavl og / eller lek med sauer. Som T. Johaug sa i et intervju på NRK.

Men informasjon jeg lurer på er om jeg må ha en Steam-konto, Bethesda-konto og et konstant krav til internett for å kunne spille i det hele tatt. Isåfall er hele greia uaktuelt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...