Gå til innhold

Nvidia ber PC-spillere om å bistå i kampen mot koronaviruset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagnr 37651, hardware.no. Foldet for dem for mange år siden og har selvsagt tatt opp folding igjen nå. Hadde planer om å gjøre det uansett, men fikk aldri ut fingeren, men med Covid-19 (Corona) så var det en selvfølge å starte. Så både stasjonær (satt til full på GPU) og laptopp i stua (satt til medium pga støy etc) er med å bidrar per dags dato.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100%

At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg!

Lenke til kommentar
5 hours ago, Tåka said:

Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100%

At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg!

Dette har man holdt på med i 14 år nå, og jeg har ikke sett ett eneste tilfelle av misbruk. Det burde jo si sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...