Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Hvorfor i svarte helvete skal folk nekte meg å dra på hytta langt ute i skogen helt for seg selv?


Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134
BMW 5-serie 535D skrev (5 minutter siden):

Ja, ble testet for 1,5 uke siden pga jobben og testet negativt. Etter det har jeg ikke hatt nærkontakt med andre personer enn nære familiemedlemmer. 

Ja, riktig. Viruset er jo slik at det ikke smitter mellom nære familiemedlemmer. Da er du helt 100% sikker på at du ikke har virus!

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fleskefjeset skrev (12 minutter siden):

Poenget med loven er at det ikke er kapasitet til å hjelpe alle dersom alle tenker som deg. Som sagt er det ikke kun virus som kan føre til innleggelse på sykehus. Det er vel ikke så fryktelig vanskelig å følge rådene midt oppi en nasjonal krise? Du klarer deg et par uker uten å dra på hytta. Du kan bruke tiden på å vaske rånebrakka i stedet for eksempel.

Er det ikke like stor sjans om ikke større å skade seg hjemme enn på hytta? Dette er ikke en nasjonal krise, dette er en fillesak! Har alltid hørt at enden er jævlig, må si at enden var jævla mild ?

Hah, er nok noen år siden jeg rånet, og det ar ikke ed denne bilen. Men ikke vær redd, bilen blir jevnlig vasket, det trengs ikke nå ? 

Hva annet kan jeg finne på? Pule er jeg lei, tv er kjedelig, nettet er dørgende kjedelig, kun virus. 

Hva faen skal jeg gjøre? 

Hadde med glede dratt ut for å jakte på ulv istedenfor å dra på hytta ?

 

Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (17 minutter siden):

Ja, riktig. Viruset er jo slik at det ikke smitter mellom nære familiemedlemmer. Da er du helt 100% sikker på at du ikke har virus!

Har kun nærkontakt med kjæresten og har hatt 3 møter totalt med andre familiemedlemmer uten nærkontakt.. Så nei, jeg har ikke virus, det er ikke her i område ? og for å ta det inn med teskjeer, dama har også testet seg og hu testet også negativt ?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
BMW 5-serie 535D skrev (1 minutt siden):

Er det ikke like stor sjans om ikke større å skade seg hjemme enn på hytta? Dette er ikke en nasjonal krise, dette er en fillesak! Har alltid hørt at enden er jævlig, må si at enden var jævla mild ?

Hah, er nok noen år siden jeg rånet, og det ar ikke ed denne bilen. Men ikke vær redd, bilen blir jevnlig vasket, det trengs ikke nå ? 

Hva annet kan jeg finne på? Pule er jeg lei, tv er kjedelig, nettet er dørgende kjedelig, kun virus. 

Hva faen skal jeg gjøre? 

Hadde med glede dratt ut for å jakte på ulv istedenfor å dra på hytta ?

 

Yes, skoler, barnehager, arbeidsplasser, børsnedgang, dødsfall og smittetall som stiger i taket, alt tyder på at dette er en fillesak.

Ta deg sammen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

TS kunne med fordel valgt ett mindre provoserende innlegg, men jeg har forståelse for ytringen.

Dersom vedkommende er så "barsk" som han? vil framstå både med brukernavn samt språk, så regner jeg med at han dør uten å klage i skogen, alene og uten å belaste helsevesenet. ?
Derom han? var så uheldig å få det verste stadiet av "COVID19" (= garantert ubehagelig kvelningsdød).
Håper virkelig ikke det da, og å holde seg isolert langt fra folk noen uker(evt måneder) er nok ikke det dummeste man gjør i disse tider.

 

Edit:
Og der svarte trådstarter så "smart" som forventet dessverre.
Så hold deg hjemme du. Du er omtrent like smart som "flatearthers" med en slik kunnskapsløs kommentar.
COVID19 er *ikke* som en vanlig forkjølelse.
Ja, for noen går smitten/viruset så og si uten symptomer, men for litt for mange er den potensielt dødelig og den smitter ekstremt lett.
Bruk hue til annet enn å tenke på deg sjøl nå. ?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D skrev (12 timer siden):

Faen blir så jævla provosert, hva faen har det å si at jeg er i min egen hytte i skogen som ligger helt for seg selv (ikke et hyttefelt) har målt avstanden og det er 2,7 km til nermeste nabohytte....... Har en skogskoie tilsvarende DNT sine hytter, at jeg ikke skal få lov å være i min egen hytte langt fra andre er direkte uforståelig... Hvordan i helvete er det mulig å bli så jævla desperate kun pga litt virus, det er for faen ikke verdens undergang, det går snart over!!!! 

Det som gjør meg ekstra forbannet er at den jævla offentlige transporten med personer kuk i ræv i en buss er lovlig men faen ikke lov for meg å dra på min egen hytte langt fra andre. Jeg risikerer både bøter og fengsel om jeg drar på hytta, hva faen! 

En mellomting mellom Norge og Sverige hadde vært greit..... 

Se nå for svarte faen å steng alt i de jævla byene, der driten sprer seg, ikke her i skogen!!! 

 

Jeg kaller sånn tankegang, rent Landsvik.

Problem med de fleste "hytter" ligger i småkommuner uten helsetilbud til en svær befolkning. Dessuten drar du med deg smitte som kunne holdt seg i byen til landet der det er lite helsetjenester, samt at det er herk å få helikopter eller ambulanse til å karre seg med deg til Isolatet...

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
BMW 5-serie 535D skrev (Akkurat nå):

Det er en fillesak i forhold til det saken blir opphauset, viruset er bare litt verre enn en vanlig forkjølelse... 

Yes, det virker som om du har god greie på dette. Ta deg en tur på hytta du, bryt alt av råd og lover myndighetene har kommet frem med i en global pandemi. Det er jo tross alt du som vet best, og det er jo kjempeviktig å være på hytta. 

Nisse.

Lenke til kommentar
TL1000S skrev (1 minutt siden):

TS kunne med fordel valgt ett mindre provoserende innlegg, men jeg har forståelse for ytringen.

Dersom vedkommende er så "barsk" som han? vil framstå både med brukernavn samt språk, så regner jeg med at han dør uten å klage i skogen, alene og uten å belaste helsevesenet. ?
Derom han? var så uheldig å få det verste stadiet av "COVID19" (= garantert ubehagelig kvelningsdød).
Håper virkelig ikke det da, og å holde seg isolert langt fra folk noen uker(evt måneder) er nok ikke det dummeste man gjør i disse tider.

Jeg hadde aldri ringt etter hjelp om jeg hadde fått dratt på hytta. Hadde med glede skrevet en kontrakt om det, trenger ikke å være en kontrakt heller, kan bare være noe man fyller ut på nett med navn, personnummer og hele pakka. 

Hadde jeg først blitt så alvorlig syk så jeg hadde dødd av kvelning hadde jeg heller kortet ned prosessen

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (4 minutter siden):

Jeg kaller sånn tankegang, rent Landsvik.

Problem med de fleste "hytter" ligger i småkommuner uten helsetilbud til en svær befolkning. Dessuten drar du med deg smitte som kunne holdt seg i byen til landet der det er lite helsetjenester, samt at det er herk å få helikopter eller ambulanse til å karre seg med deg til Isolatet...

Jeg bor veldig øde til og i en mindre kommune enn den jeg har hytte i, så hva er problemet? 

Hva blir det neste? At jeg må dra til byen på hotell for å ikke få være i mitt eget hus heller?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man skulle ta intensjonen med dette forbudet helt ut, "burde" det også vært forbudt å besøke venner/familie/slekt i andre kommuner enn man selv bor. Men slik er det jo ikke. Hva er forskjellen mellom at mormor drar på ukes besøk til datter & svigersønn, at Per eller Kari blir 3-4 dager hos kompisen, og dermed potensielt belaster helsevesenet der? :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
2 minutes ago, BMW 5-serie 535D said:

Jeg hadde aldri ringt etter hjelp om jeg hadde fått dratt på hytta. Hadde med glede skrevet en kontrakt om det, trenger ikke å være en kontrakt heller, kan bare være noe man fyller ut på nett med navn, personnummer og hele pakka. 

Hadde jeg først blitt så alvorlig syk så jeg hadde dødd av kvelning hadde jeg heller kortet ned prosessen

Såpass ja.
Men det er lurt å ikke provosere så voldsomt som du gjør her da.
Med mindre du gir beng i hva andre synes om deg/oppfatter deg "på nett".
Du kan jo godt være en "ålreit person" :)

 

Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri ringt etter hjelp om jeg hadde fått dratt på hytta. Hadde med glede skrevet en kontrakt om det, trenger ikke å være en kontrakt heller, kan bare være noe man fyller ut på nett med navn, personnummer og hele pakka. 

Hadde jeg først blitt så alvorlig syk så jeg hadde dødd av kvelning hadde jeg heller kortet ned prosessen

Sier dem alle sammen...

Ring 113 -kom å hent meg!!!,har litt snørr i nesa, kommer ambulanse snart???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (5 minutter siden):

Yes, det virker som om du har god greie på dette. Ta deg en tur på hytta du, bryt alt av råd og lover myndighetene har kommet frem med i en global pandemi. Det er jo tross alt du som vet best, og det er jo kjempeviktig å være på hytta. 

Nisse.

Hvorfor kan ikke jeg dra på hytta alene når skolene nå skal starte opp igjen?? 

Er det ikke så farlig allikevel kanskje?? 

Lenke til kommentar
Mr.M skrev (2 minutter siden):

Hvis man skulle ta intensjonen med dette forbudet helt ut, "burde" det også vært forbudt å besøke venner/familie/slekt i andre kommuner enn man selv bor. Men slik er det jo ikke. Hva er forskjellen mellom at mormor drar på ukes besøk til datter & svigersønn, at Per eller Kari blir 3-4 dager hos kompisen, og dermed potensielt belaster helsevesenet der? :roll:

Det er helt uforståelig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
BMW 5-serie 535D skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan ikke jeg dra på hytta alene når skolene nå skal starte opp igjen?? 

Er det ikke så farlig allikevel kanskje?? 

Hvis du fremdeles ikke har skjønt begrunnelsen til hvorfor det ikke er lov for folk å dra til hytta utenfor bostedskommune nå, så klarer jeg ikke hjelpe deg. Du får lese litt nyheter, kanskje det vil få det til å gå opp et lys.

Lenke til kommentar
TL1000S skrev (2 minutter siden):

Såpass ja.
Men det er lurt å ikke provosere så voldsomt som du gjør her da.
Med mindre du gir beng i hva andre synes om deg/oppfatter deg "på nett".
Du kan jo godt være en "ålreit person" :)

 

Jeg tåler det aller aller meste, hva andre sier og tenker om meg bryr jeg meg ikke noe om ? 

Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (2 minutter siden):

Hvis du fremdeles ikke har skjønt begrunnelsen til hvorfor det ikke er lov for folk å dra til hytta utenfor bostedskommune nå, så klarer jeg ikke hjelpe deg. Du får lese litt nyheter, kanskje det vil få det til å gå opp et lys.

Leste en nyhet og det er at skoler skal starte opp igjen, da er det nok veeeeldig farlig å dra på hytta alene laaaaangt fra andre hytter og personer.... 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...