Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette antrekket homofilt?


WubWub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WubWub skrev (15 minutter siden):

Innlegget mitt ligger jo under seksualitets forumet da, er da ikke så uvanlig at folk prater om sex på sex forumet. At du ikke syntes noe om det dreier seg vel kanskje om at det var 2 menn og ikke 1 mann 1 kvinne? Men det er ikke min feil.

Jeg skammer meg ikke over å være biseksuell. Jeg har like mye rett til å prate om mitt sex liv som heterofile menn

Nei, jeg har mange homofile venner. Det dreier seg om at du har postet en merkelig tråd.  Mtp bildene du har postet, og det du har skrevet virker det som du vil ha bekreftelse på at folk ser deg som en homofil mann, men det gir heller ikke ordentlig mening.  Først virket det som du lurte på om noen trodde du var homofil basert på klesstilen din, men da jeg leste videre stod det det om samleie i dusjen på treningssenteret, noe som egentlig i følge norsk lov ikke er lov på offentlig plass. Der begynte jeg å stusse på hva formålet ditt med tråden var. 

Jeg håper du er komfortabel og stolt av hvem du er, men det høres ikke ut som du er det basert på hva du skriver. Egentlig tror jeg du kjeder deg. 

Edit: diskusjon.no hang seg opp, så fikk ikke lest siste svaret til ts før jeg kommenterte. 

 

Endret av Tarzan93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
WubWub skrev (2 minutter siden):

skjønner hva du mener, men jeg ble mye mobbet når jeg var en guttunge siden jeg drev med ballett. mobbingen kom utelukkende fra hannkjønn, så jeg kjenner på litt angst fra tid til annen når jeg kler meg som jeg vil. 

jeg hadde håpet at i 2020 så sluttet vi å dømme andre fordi de ikke passer inn i fastlåste kjønnsroller. 

jeg var i et bryllup i 2018 og der var ei kvinne som hadde på seg en tuxedo, et herre antrek. alle sa hun var tøff og at antrekket hennes var rått.

men kunne jeg hatt på meg en kjole i et bryllup uten at noen dømte meg? tviler på det

Er enig med deg. Ingen skal heve et øyebryn for at du vil gå i kjole i et brylup. Hvis du har ordentlige venner, så bryr de seg ikke, så lenge du har det bra. Jeg kjenner en mann som stadig går i kjole :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (4 minutter siden):

Er enig med deg. Ingen skal heve et øyebryn for at du vil gå i kjole i et brylup. Hvis du har ordentlige venner, så bryr de seg ikke, så lenge du har det bra. Jeg kjenner en mann som stadig går i kjole :)

Veldig snilt og godt sagt, du fremstår som et herlig og fantastisk menneske. Tusen takk for tilbakemeldingen, nå smiler jeg fra øre til øre :)

Flere mennesker i verden skulle delt din tankegang, da hadde det vært mer toleranse og medmenneskelighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
WubWub skrev (10 minutter siden):

skjønner hva du mener, men jeg ble mye mobbet når jeg var en guttunge siden jeg drev med ballett. mobbingen kom utelukkende fra hannkjønn, så jeg kjenner på litt angst fra tid til annen når jeg kler meg som jeg vil. 

Jeg synes det er kjipt du har hatt det sånn men det er bra du har kommet deg bra ut av det og fortsetter å være deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (51 minutter siden):

Hva er egentlig formålet med denne tråden?

Det må være lov å drøse litt ? 

Dette forumet er så inn i granskauen overmoderert at det sakte men sikkert kveles. Drøy sensur foregår også. Alle taper på det.

Ts. Ingenting i veien å kle seg litt femi eller noe. Har selv prøvd sex med mann og shemale, men jeg tror ikke det var noe for meg. Alle er litt gay og thats okay.

Lenke til kommentar
Malerifaen skrev (17 minutter siden):

Ts. Ingenting i veien å kle seg litt femi eller noe. Har selv prøvd sex med mann og shemale, men jeg tror ikke det var noe for meg. Alle er litt gay og thats okay.

Viktig å utvide horisontene litt, lære litt mer om en selv. Tøft gjort!

Lenke til kommentar
Gjest 21079...84e
WubWub skrev (4 timer siden):

skjønner hva du mener, men jeg ble mye mobbet når jeg var en guttunge siden jeg drev med ballett. mobbingen kom utelukkende fra hannkjønn, så jeg kjenner på litt angst fra tid til annen når jeg kler meg som jeg vil. 

jeg hadde håpet at i 2020 så sluttet vi å dømme andre fordi de ikke passer inn i fastlåste kjønnsroller. 

jeg var i et bryllup i 2018 og der var ei kvinne som hadde på seg en tuxedo, et herre antrek. alle sa hun var tøff og at antrekket hennes var rått.

men kunne jeg hatt på meg en kjole i et bryllup uten at noen dømte meg? tviler på det

Det er faktisk slik realiteten er, og det er dessverre dumt. Jeg hadde ikke dømt en mann om han dukket opp i kjole som gjest i et bryllup, jeg hadde syntes det var kjempe kult at han tør. Jeg tror at en kvinne som kler seg i tuxedo er mer vanlig å se enn en mann i kjole. Derfor kan det kanskje vekke reaksjoner hos noen, men trenger ikke være negative. Og om disse reaksjonene er negative syns jeg ikke at man skal bry seg. 

Anonymous poster hash: 21079...84e

Lenke til kommentar
Gjest 21079...84e skrev (På 14.3.2020 den 23.58):

Det er faktisk slik realiteten er, og det er dessverre dumt. Jeg hadde ikke dømt en mann om han dukket opp i kjole som gjest i et bryllup, jeg hadde syntes det var kjempe kult at han tør. Jeg tror at en kvinne som kler seg i tuxedo er mer vanlig å se enn en mann i kjole. Derfor kan det kanskje vekke reaksjoner hos noen, men trenger ikke være negative. Og om disse reaksjonene er negative syns jeg ikke at man skal bry seg. 

Anonymous poster hash: 21079...84e

det er litt av hele poenget mitt "om han tør". en mann må være fryktløs og vågal om han tør ta på seg en kjole, for vi vet alle at han vil møte hets og diskriminering. da som oftest fra eget kjønn.

det er som du sier leit at det er sånn. men dette er en av grunnene til at jeg må gå på benzo og betablokkere. jeg hadde ikke turt gå ut i kjole uten for det er mange vonde og intolerante mennesker i denne verdenen

 

Jeg skulle ønske at jeg kunne gå med kjole uten å måtte bedøve meg halvt ihjel

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Gjest 21079...84e
WubWub skrev (3 minutter siden):

det er litt av hele poenget mitt "om han tør". en mann må være fryktløs og vågal om han tør ta på seg en kjole, for vi vet alle at han vil møte hets og diskriminering. da som oftest fra eget kjønn.

det er som du sier leit at det er sånn. men dette er en av grunnene til at jeg må gå på benzo og betablokkere. jeg hadde ikke turt gå ut i kjole uten for det er mange vonde og intolerante mennesker i denne verdenen

piller.thumb.jpg.e5177bdc2e1a61b3c829ad15042ce3c2.jpg

Jeg skulle ønske at jeg kunne gå med kjole uten å måtte bedøve meg halvt ihjel

Skulle jeg også ønske. Lykke til 

Anonymous poster hash: 21079...84e

Lenke til kommentar
Gjest 21079...84e skrev (7 minutter siden):

Skulle jeg også ønske. Lykke til 

Anonymous poster hash: 21079...84e

Tusen takk for det, utrolig snilt sagt av deg. Skulle gitt deg en upvote men det gikk ikke ? Du er et fint menneske! tar av meg hatten i respekt

Lenke til kommentar

Jeg hadde definitivt himlet med øynene. Jeg opplever det ikke som normalt å møte en mann som kler seg som en kvinne og jeg blir provosert slik demonstrativ oppførsel hvor man bare trykke sin seksualitet opp i ansiktet på de rundt. Det gjør jo ikke folk flest.  Det bør samtidig nevnes at jeg reagerer på samme måte av enkelte av kvinnfolka. Jeg får avsmak av måten enkelte kvinner kler seg på senter. Jeg liker fine damer, men det kommer et punkt hvor klesstilen (eller mangel på sådan) sier veldig mye om personligheten til den som har (eller ikke har) den på seg.

Man kan ha den seksualitet og fetisjer man ønsker, men hvorfor er det så viktig å demonstrere den? Jeg liker western stilen og synes sånt som dette er drittøft

0006VIRWVC002CIJ-C122-F4.jpg.e68ee755f830e372d7bdcb52d72ced81.jpg

Men jeg hadde da også forventet himling med øynene og folk som rister på hodet om jeg skulle begynne å gå rundt sånn. Akkurat på samme måte som de reagerer på en mann som kler seg som en kvinne.

Når det gjelder kvinner som kler seg som menn så er jo ikke det så forferdelig demonstrativt iom at klær til menn er milevis fra så seksualiserende som den type kvinneklær som den nok refereres til. Herreklær handler jo i stor grad om å skjule kroppen og ikke utheve den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mye "lettere" å være kvinne når det kommer til klær, da de kan velge fra alle avdelinger
Ikke mange kvinner som bruker kjoler til hverdags lengre, noen bruker skjørt, men mesteparten bruker bukser

På treningssenter så hadde nok ikke folk sett rart på deg, men om du gikk sånn på byen så hadde det vært en helt annen sak

Skulle gjerne bruke skjørt selv noen ganger, da bukser blir varmt på sommeren, og skjørt > shorts
Vurderer å kjøpe kilt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (På 14.3.2020 den 18.05):

Kjeder du deg i karantene, eller er du seriøs? For jeg ser ikke poenget med alle detaljene  i det siste innlegget ditt.

Eg syns det var underholdande å lese. Ikkje mye poeng og stor sansnylegheit at det var oppdikta, men artig.

Lenke til kommentar
  • Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...