Gå til innhold

Her er en valg funksjonær som forklarer valgfusk i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
ism_InnleggNO skrev (6 timer siden):

Var det mye juks i 2016 da?

Jeg har ikke undersøkt kilder spesifikt for 2016. Men hvis du ser på raportasjene tidligere i tråden ser du at Demokratene jukser som bare det i sine partivalg (innlegg med Tim Canova). President valget er føderalt hvor partiene overvåker hverandre så der vet jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Oddvardm said:

Jeg har ikke undersøkt kilder spesifikt for 2016. Men hvis du ser på raportasjene tidligere i tråden ser du at Demokratene jukser som bare det i sine partivalg (innlegg med Tim Canova). President valget er føderalt hvor partiene overvåker hverandre så der vet jeg rett og slett ikke.

Jeg tror nok ikke du skal høre så nøye på meningene til Canova og hvertfall ikke fremlegge dem som fakta.

I 2016 var det fire stater som hadde 100% mail-in voting. Dette var selvsagt problemfritt den gangen og vil også være det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (42 minutter siden):

Jeg tror nok ikke du skal høre så nøye på meningene til Canova og hvertfall ikke fremlegge dem som fakta.

I 2016 var det fire stater som hadde 100% mail-in voting. Dette var selvsagt problemfritt den gangen og vil også være det nå.

Greg Palast sier at 22% av mail-in stemmer ble ikke talt i 2016. Hvordan forholdet mellom demokratiske og republikanske stemmer ble fordelt vet jeg ikke. Han sier at stemmeseddlene ikke kommer frem i tid og at de er feil utfyllt og andre tekniske ting. Han sier også at utsendelsen av stemmeseddler i bestemte nabolag (valgkretser) blir forsinket med vilje.

Canova kjenner jeg ikke så godt til, men staten Florida har alltid problemer i partivalg. Også i presidentvalg er det grums hele tiden. Canova hevder han vant en rettsak som slo fast at den oppsluttningen han fikk i alle demografigruppene som var nesten lik (avvisk på max 5%) ikke var statistisk mulig å få. Det tydet på at stemmemaskinene var rigget. Det gjorde det ikke bedre at Demokratenes valgkommite ødela alle papir stemmeseddlene og dermed umuliggjorde omtelling. Noe som er imot loven. Det er gumsete farvann dette, og i mitt første innlegg kan du høre en valg funksjonær i Illenois fortelle om hva som skjer der. I Georgia var sittende Guvernør formann i Statens valgkommite under sitt eget gjennvalg. Det lukter litt av hele greia spør du meg.

Endret av Oddvardm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...