Gå til innhold

Hjelp til kullsyre flaske


xrays

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
xrays skrev (15 timer siden):

Ja det er en enkel kullsyremaskin merket Sodastream.

Kommer det noen lyder når du trykker på kullsyreknappen? På vår Spirit var ikke pakningen der du skrur på kullsyrebeholderen helt tett. Sjekk alle pakninger og siden du sier at du er litt varsom med maskinen, sjekk også at kullsyrepatronen er skrudd skikkelig inn i maskinen, sitter den for løst så vil ikke kullsyreventilen åpne seg.

Lenke til kommentar
omobj skrev (På 17.3.2020 den 7.40):

Kommer det noen lyder når du trykker på kullsyreknappen? På vår Spirit var ikke pakningen der du skrur på kullsyrebeholderen helt tett. Sjekk alle pakninger og siden du sier at du er litt varsom med maskinen, sjekk også at kullsyrepatronen er skrudd skikkelig inn i maskinen, sitter den for løst så vil ikke kullsyreventilen åpne seg.

Jeg har skiftet patron bare en gang før. Denne gangen så kommer det ikke ut kullsyre lyd når jeg trykker. På grunn av at jeg har gått med tanker om å flytte veldig lenge sånn kanskje nå med en gang evt, så har jeg ikke rørt noe av dette fordi det står man ikke skal drive å flytte Sodstream med fylt kullsyre beholder. 

Jeg kan jo prøve å skru den ekstra på. Eller skru den av. Men har anstrengt forhold til dette pga trykket i flaske og hva som skjer om jeg skrur den ut i stedet for å forsøke å skru den fastere på. 

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...