Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Rett og slett skikkeleg god underhaldning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ræva blues merkelig oppførsel på ytelsen på PC her igjen. Testa det på PS4 Pro i går bare for morro skyld, og det var faen meg en bedre opplevelse for å være ærlig. Men PC-porten er vel i tradisjon tro blitt pisset på i forhold til Xbox og PS4 :)

Men jeg syns dette virker som ett solid grunnlag til noe som kan blir veldig,veldig bra konseptmessig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

er ikke det litt av poenget? er du egentlig ikke veldig lei av å bruke 5 minutter på å lete etter scraps av loot i andre battle royals? dette er en god vri som fortsatt gjør at man føler looting er litt gøy og verdt det. pga penger og skjold osv.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Mala said:

Helt ræva blues merkelig oppførsel på ytelsen på PC her igjen. Testa det på PS4 Pro i går bare for morro skyld, og det var faen meg en bedre opplevelse for å være ærlig. Men PC-porten er vel i tradisjon tro blitt pisset på i forhold til Xbox og PS4 :)

Men jeg syns dette virker som ett solid grunnlag til noe som kan blir veldig,veldig bra konseptmessig.

Ingenting galt med pc porten. Ligger stort sett mellom 200-250fps ?

Lenke til kommentar

Om du tar ett lite søk rundt Modern Warfare og PC så finner du litt av hvert. Hos meg fungerte det helt supert stødig ukene etter lansering. Men i og med at jeg syns spillet var regelrett søppel så sletta jeg det.

2 mnd. senere var hele spillet ødelagt når jeg ville prøve å gi det en ny sjangse . Under Warzone testingen var vi 3 mann, alle med problemer for å få spillet til å fungere uten kræsj til desktop. 

Dette spillet har fått maskina mi til å oppføre seg som ingen andre spill har klart til nå ? Og så ser jo spillet ikke ut i måneskinn uten reshade sharpening :wee: 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Mala said:

Om du tar ett lite søk rundt Modern Warfare og PC så finner du litt av hvert. Hos meg fungerte det helt supert stødig ukene etter lansering. Men i og med at jeg syns spillet var regelrett søppel så sletta jeg det.

2 mnd. senere var hele spillet ødelagt når jeg ville prøve å gi det en ny sjangse . Under Warzone testingen var vi 3 mann, alle med problemer for å få spillet til å fungere uten kræsj til desktop. 

Dette spillet har fått maskina mi til å oppføre seg som ingen andre spill har klart til nå ? Og så ser jo spillet ikke ut i måneskinn uten reshade sharpening :wee: 

Må bruke sharpening filter Ja.

Når det tryner eller frame pacing issues så kan det alltid spores til ustabilitet/dårlig oc. Vi er en stor gjeng som spiller det mye, men ingen har problemer. 

Lenke til kommentar

Det er alltid lett å dra det «ustabil PC-kortet» I mange tilfeller kan det nok stemme, men jeg mener det blir litt lettvint når det er snakk om ett spill som åpenbart har hatt mye dårlig tilbakemeldinger rundt stabilitet.

 

 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
44 minutes ago, Mala said:

Det er alltid lett å dra det «ustabil PC-kortet» I mange tilfeller kan det nok stemme, men jeg mener det blir litt lettvint når det er snakk om ett spill som åpenbart har hatt mye dårlig tilbakemeldinger rundt stabilitet.

 

 

Har hørt så mange ganger at pcn min er prime ditt, prime datt... Det er spillet siden det funker i alle andre spill, men etter litt fikling så var det ustabil oc allikevel. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Iki said:

Ikke alle som spiller på PC har samme grafikkort, hovedkort, CPU, etc.

Det at spillet fungerer for deg og noen du kjenner betyr på ingen måte at det fungerer perfekt for alle.

Tja.. Noen er ganske mange og nesten alle hadde problemer frem til jeg var ferdig å feilsøke. Cpu, hk og ram spiller mindre rolle sålenge det er stabilit. Men hjemme har jeg 5700xt og 2080ti som funker strøkent. AMD og Nvidia så godt representert mao

Lenke til kommentar
Mumriken skrev (9 minutter siden):

Tja.. Noen er ganske mange og nesten alle hadde problemer frem til jeg var ferdig å feilsøke. Cpu, hk og ram spiller mindre rolle sålenge det er stabilit. Men hjemme har jeg 5700xt og 2080ti som funker strøkent. AMD og Nvidia så godt representert mao

Spiller skal fungere på alle prosessorer siden i3-4340 / fx-6300.

Grafikkort siden Gtx 670 / 1650 / HD 7950.

Hvilken som helst HDD og RAM over 8gb.

 

Det gir det et langt større utvalg enn de to kortene du nevner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Iki said:

Spiller skal fungere på alle prosessorer siden i3-4340 / fx-6300.

Grafikkort siden Gtx 670 / 1650 / HD 7950.

Hvilken som helst HDD og RAM over 8gb.

 

Det gir det et langt større utvalg enn de to kortene du nevner...

Noen som gidder å spille på noe slikt da? ? 

Men tenker det funker helt fint sålenge det er stabilt. Ikke fullt av støv, degradert, dårlig psu osv.

Det er gammelt søppel så framerate blir jo selvfølgelig deretter 

Lenke til kommentar

Møkka spill. i ren COD stil. dette er ekstremt ADHD, run and gun, helt uten dybde og tatikk. bare løp og skyt... Hvorfor kan det ikke komme er Trippel A BR spill som ikke er run og gun. et slaks PUBG 2... for alle oss som liker taktikk og strategi og god karakter og gameplay!!

 

Lenke til kommentar

Kunne ikke være mer uenig!

Det er lenge siden jeg ble for gammel for COD, nettopp på grunn av adhdmentaliteten du snakker om og prøvde Warzone utelukkende fordi det var gratis, nå i disse karantenetider. Og jeg ble vanvittig positivt overrasket! Man spiller jo spillet akkurat som man vil. Spiller dessverre mye som ensom ulv, så det går litt utover taktikken, men finner stadig vekk voksne mennesker med mikrofon som gir meg en helt annen opplevelse enn hva annet spill har kunnet tilby! Dessuten, så er det fryktelig enkelt å plukke ned disse kidsa på ritalin, når man bare tar det roooolig, noe spillet gir deg rom til. Selvfølgelig, det blir hektisk i den siste ringen, men likevel... et veldig gjennomført og godt spill! 

Det at det er crossplay gjør det bare enda bedre i mine øyne. Og jeg er glad for at jeg ikke trenger å loote gjennom hele spillet. Litt i begynnelsen for å overleve og skaffe nok penger til Loadout drop, så er det game on! Spiller man lag på 3, går det enda fortere før man slipper lootingen.

Om du vil legge meg til så er det bare å gjøre det, samme navn som her (ps4)

Lenke til kommentar

Spiller man som pubg i warzone har man en fordel. Så det her er rimelig nære pubg i gameplay, bare at man ikke løper i gjørme med 250 ms delay. Bruke bygninger, cover, rykke frem metodisk og sikre gode posisjoner tidlig er ekstremt viktig. Kommer ikke langt med bare run and gun gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...