Gå til innhold

Mer enn seks millioner spilte Call of Duty: Warzone på lanseringsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min venn og jeg som begge er over middels gode i FPS-spill konkluderte med at dette spillet verken var bra eller dårlig, bare midt i mellom og dermed for kjedelig til å bruke mer tid på det. Følte at det var lite nytt som gjør det interessant. Lang TTK som i Apex Legends. Campere kan vinne som i PUBG. Synes det minner om en blanding av andre spill med CoD-mekanikk. Et slags CoD for "alle" uten sjarm. Som andre her var det lite problemer og det er jo positivt, spesielt siden vi spilte sammen på hver vår side av kloden uten å merke så mye til server-lag.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Det skiller seg litt ut fra andre, og sikkert en fordel for de som ikke er fan av BR; det faktum at det ikke er særlig inventory management å snakke om. Det er veldig lite å loote, som betyr at man havner i action mye fortere.

Det er egentlig en massiv 3-team deathmatch, noe jeg liker godt i det minste.

Lenke til kommentar

Cod, moh og bf. Er dei store bremseklossene i spillbransjen. At folk forsetter kjøpe disse er et tydelig signal om at spillerene ikke er interessert i noe nytt. Utviklinga i innovasjon er omtrent borte, noen indie utviklere forsøker seg, men blir grovt hetset om de feiler. Dette kommer nok til å styre markedet i fremtiden til å bli et "oppfølger helvete" uten noe særlig nyskapning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes spillet mangler sjarm, kartet er ikke så stort for 150 eventuelt 200 spillere i fremtiden. BR spill for min del er litt av reisen fra du lander til du dør grunnet en dum avgjørelse eller har du møtte din overmann. Action fra du lander til runden er ferdig, er ikke noe for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"lang ttk som apex" sier mange folk. Det føles kanskje sånn om du bruker smg og shotgun på over 10 meters avstand. Riktig våpen i riktig situasjon og kulene i hodehøyde så dør folk på et halvt magasin, rundt 1 sekund. TTKen er dermed halvparten av apex. Minst. I warzone kan man ta ut en hel squad på et par magasin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...