Gå til innhold

Pulsklokke og pulsmåler med app


Anbefalte innlegg

God dag.

Jeg skal kjøpe meg en ny pulsklokke og pulsmåler, da den gamle jeg har begynner å bli litt slitt. Jeg driver mest med innendørstrening, type crossfit, intervaller og langkjøring på sykkel, men kan løpe litt utendørs også. 

 

Spørsmålet er hvilket merke dere anbefaler. Jeg har fram til nå brukt Polar på grunn av appen, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg synes appen gir meg greie data, og det er den jeg er vant til. For meg er ikke gps så viktig, annet enn et ekstra. 

 

Så, hvilket merke har en god app som jeg kan bruke, samt en klokke som er ganske grei. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ivertfall fortelle hva du bør styre unna. Det er smart-klokker fra wish.

  • Kan laddes 1 (en) gang. Neste gang de laddes opp er klokkene helt dau.
  • Hvilken app til Android? Jo det er printet en QR-kode på papir med adresse til antatt ukjent app. Kan også nevnes at flere generelle apper (som skal kunne fungere med flere kjente smartklokker på markedet) er testet ut, uten at de klarer å kommunisere med armbåndet.

 

Lenke til kommentar

Har Garmin 245 Music, og elsker den. Ganske nøyaktig pulsmåler på selve klokken, masse god data og tilbakemelding, god batterilevetid, mye alternativer på urskiven/displayet, lett å manøvrere i, og digger at Spotify er så lett tilgjengelig i klokken, som jo gjør at jeg kan legge telefonen igjen hjemme. 

Endret av afterall
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dytter på denne! Kjøpte du klokke? :)

Har selv en Polar-klokke som duger, men begynner å bli gammel og var også en utdatert modell når jeg kjøpte den. Løper såpass mye nå at jeg tror det hadde vært morsomt med en klokke som har litt mer funksjonalitet. Men det virker jo som om 4-5 K er en normal pris for en pulsklokke og vet ikke om jeg gidder bruke så mye nå.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
DukeRichelieu skrev (På 27.7.2020 den 13.06):

Dytter på denne! Kjøpte du klokke? :)

Har selv en Polar-klokke som duger, men begynner å bli gammel og var også en utdatert modell når jeg kjøpte den. Løper såpass mye nå at jeg tror det hadde vært morsomt med en klokke som har litt mer funksjonalitet. Men det virker jo som om 4-5 K er en normal pris for en pulsklokke og vet ikke om jeg gidder bruke så mye nå.

 

Hei! Har ikke vært innom her så ofte. Gikk for 245 Music, den er jeg veldig fornøyd med!

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...