Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Two Point Hospital-utvidelse introduserer miljøvennlige sykdommer

Recommended Posts

Et dårlig forsøk fra artikkelforfatters side på å kombinere utvidelsens fokus på miljø med de nye sykdommene som også introduseres.

• Like 1

Annonse

-----

- "Sykehusene får også et grønnere preg, med alt fra nye pyntegjenstander til mer praktiske ting som regnvannsamler og en dør til andre dimensjoner."

-----

Av alle de nye tingene som nå kommer så må jeg innrømme det at det er det siste punktet der i nevnte sitat som vakte mest oppsikt.

-----

Når jeg først leste det der så må jeg innrømme at fantasien tok litt overhånd, ja...

Men antar at det nå sikter til vinkling og kompleksitet, og ikke bokstavelig talt andre dimensjoner.

-----

For en dårlig trailer.. Viste jo ikke noe fra sykehuset og sykehus drift som dette spillet handler om. Det virket mer som en trailer for et sim city spill.

-----

+MysticoN

-----

- Jeg er både enig og uenig...

99% av grunnen til at man blir pasient er på grunn av det som skjer utenfor og borte fra Sykehuset.

-----

Og sørgelig nok så har mye av det som foregår på Sykehuset mye å si for verden rundt også.

Enten lokalt og/eller faktisk også langt unna Sykhuset.

-----

Det er som Mufasa sa i "Løvenes Konge"...

"Alt henger sammen..."

Så å tenke grønt er ikke så dumt, selv ikke på Sykhus rundt omkring.

-----

Joda, er enig i det. Det jeg etterlyste og savnet var mer video/spiletid fra sykehus drift. Helt ok om de legger til skog/natur del til spillet, men spillet er i all hovedsak et sykehus spill og da blir det litt rart at sykehus ikke er vist i det hele tatt i deres trailer. 

For en person som aldri har hørt om disse spillene vil forstå fint lite når han ser den traileren.