Gå til innhold

Two Point Hospital-utvidelse introduserer miljøvennlige sykdommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- "Sykehusene får også et grønnere preg, med alt fra nye pyntegjenstander til mer praktiske ting som regnvannsamler og en dør til andre dimensjoner."

-----

Av alle de nye tingene som nå kommer så må jeg innrømme det at det er det siste punktet der i nevnte sitat som vakte mest oppsikt.

-----

Når jeg først leste det der så må jeg innrømme at fantasien tok litt overhånd, ja...

Men antar at det nå sikter til vinkling og kompleksitet, og ikke bokstavelig talt andre dimensjoner.

-----

Lenke til kommentar

-----

+MysticoN

-----

- Jeg er både enig og uenig...

99% av grunnen til at man blir pasient er på grunn av det som skjer utenfor og borte fra Sykehuset.

-----

Og sørgelig nok så har mye av det som foregår på Sykehuset mye å si for verden rundt også.

Enten lokalt og/eller faktisk også langt unna Sykhuset.

-----

Det er som Mufasa sa i "Løvenes Konge"...

"Alt henger sammen..."

Så å tenke grønt er ikke så dumt, selv ikke på Sykhus rundt omkring.

-----

Lenke til kommentar

Joda, er enig i det. Det jeg etterlyste og savnet var mer video/spiletid fra sykehus drift. Helt ok om de legger til skog/natur del til spillet, men spillet er i all hovedsak et sykehus spill og da blir det litt rart at sykehus ikke er vist i det hele tatt i deres trailer. 

For en person som aldri har hørt om disse spillene vil forstå fint lite når han ser den traileren. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...