Gå til innhold

Passer kristendommen for meg?


Anbefalte innlegg

Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd?

Ukt7bkR.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
37 minutes ago, Empress said:

Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd?

 

1. Innen religion betyr konvertere å gå over til en annen religion eller konfesjon. Hva tror du nå ?

2. Vil du i kloster ?  

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Larzen_91 endret tittelen til Passer kristendommen for meg?
  • 2 måneder senere...
Blåbanan skrev (På 21.8.2020 den 19.14):

Tror ikke det. Du

 hørtes veldig engasjert ut.

 

Vel vel, hvis du ikke vil gå over til kristendommen, er det supert! Ateisme kan være det beste av og til. I stedet for å finne hjelp i Gud, kan man spørre seg selv om hjelp, eller andre.

 

Hehe, vi får se da hva jeg bestemmer meg for, takker virkelig så mye for hjelpen og støtten

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
ikkesidet skrev (På 26.12.2020 den 18.00):

hvis du ikke tror på helvete velkommen til Jehovas vitner

hvis du tror på helvete velger du annen trossamfunn som tror på helvete

 

Jeg har lest litt på siden deres, det var en som ringte meg en tid tilbake, men jeg bare la på, angrer litt da, hadde besøk av de en gang også noen år tilbake, har egentlig litt lyst til å tilhøre noe da

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Empress skrev (På 9.3.2020 den 20.02):

Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd?

Ukt7bkR.jpg

Hvis du bryr deg om sannhet og ikke vil til helvete så burde den passe for alle. Hvis du liker å juges til og vil til helvete, så passer den ikke for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...